星期一, 9月 03, 2007

3小時開花3日凋謝的白薑花

上星期四放假,帶子曦返學後,走到效遠的街市看看,


發現花店賣一種類似白蘭花的花,花杆如花朵,


白薑花就在它之間生出,


我心一諗,它雖然不樣一般花咁有色彩,


但它一開,必定好香,


而且都是$104朵,


便買了回家,誰知一插入花瓶,


已經好快開花,


3小時就已經完全開了,


而且極度香,


香味如白蘭花,


還比白蘭花香千倍百倍,


家中的香味維持了3日呀!










13 則留言:

  1. 開得咁快, 不過d花好靚

    回覆刪除
  2. 我都好鍾意薑花果種香味, 真係好幽香. 放返個廳到先間屋都香哂.

    回覆刪除
  3. 薑花係一種可以食用的花。可以用薑花泡茶呢。

    回覆刪除
  4. 係呀, 係呀, 好鬼死香架.

    回覆刪除
  5. $10可以香3日真係幾抵 我好小買花的 因為我怕敏感 所以我無花收架 >.<

    回覆刪除
  6. 好美的白薑花呀...

    回覆刪除
  7. 我媽咪都好鍾意買呢種白薑花放響洗手間度, 確係令到洗手間好香嫁!

    回覆刪除
  8. d相好靚,我一向不太鐘意百合花!! 不過看你張相.... 真係好靚!

    回覆刪除
  9. 薑花係好香架,有的士司機都鐘意放係車度

    回覆刪除
  10. 我好鍾意呢種花架,因為真係好香...

    回覆刪除
  11. 集體回應: 堯堯(from傻媽) / 綠蛙   我買時都唔知係咁靚呀!! GRACE / Jenny Wong / 飄零燕~~Hidy   係呀!!一入屋就有看味呀!! Mui家姐 係咩,咁點食呀!!整乾???? Mm&Jj 唔係種種花都有敏感架??? 曲奇小欣子 你看真d,唔係百合花呢架.... 大蚊 又有d似喎!!! 天蠍GG 係呀!!都幾有客之道喎!! mydoggieshop老闆娘 我第一次買咋....

    回覆刪除
  12. 我舊年都試過買呢隻花, 又係貪佢夠香...不過都插到1,2日架喎...
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]有時美麗的嘢會好快無......

    回覆刪除