星期二, 9月 04, 2007

EATON HOTEL TEA BUFFET

上週六與老公的家姐(姑媽)、姐夫(姑丈)及子曦表姐與一班她教會朋友一齊食自助餐,一行21人,有大有細,她們諗着開學前與他們的子女食一餐緊,而且子曦返了學亦有一段時間無見表姐了,所以今次都一齊啦!其實食完都唔知邊個打邊個呀!

但最為吸引我的,當然是食物啦!一見就是看甜品,嘩!好多蛋糕,好多甜品,小朋友的糖果都有呀!還有hageen daz ice cream添,我都食了两杯呀!好味!但其他食物就一般啦!過得去,後來食完發現自己影甜品多個食物呀!

一個TEA BUFFET食物都過得去啦!實在太飽,所以唔係食得太多CAKE呀!

 

從窗外望出見到對面的教堂好特別呀!






呢種唔好食,咖啡味好苦呀!

呢種有密瓜味,好滑,有D似食牛油,但好甜!

呢種就無咩味,有D似食麥片!

hageen daz ice cream(子曦影的)

你看子曦食得幾招積




26 則留言:

  1. Haha, 又真係影dessert多過影食物喎...

    回覆刪除
  2. 幾錢位? 都幾多甜品喎

    回覆刪除

  3. Cindy 好似大約$100到,3:00-5:00呀!!

    回覆刪除
  4. 妳下次去試都會海逸, 都係$148, 但多好多野食, 3:30 - 5:30, 我有vip咭就有買一送一潻

    回覆刪除
  5. Cindy 不如下次聚會去你介紹個間都好喎!!!

    回覆刪除
  6. YY, 好呀, 不過要早d出聲, 等我安排吓d咭

    回覆刪除
  7. 點解呢?點解呢?次次看到你d buffet 相都好靚好想食喎! 但係自己成日去食buffet都唔係好goodgood 同埋我d相都影得冇你地咁好ga!!!! 激死人!激死人!

    回覆刪除
  8. oh  ~ 睇落又好似唔太靚咁喎 您又講到樣樣都唔係咁好食 我要認著佢個名 唔幫襯先

    回覆刪除
  9. 酒店野就係唔同D... 妳係我blog講雪芳蛋糕乜野?可唔可以講清楚D?個底定係個面? 如果係現在的面,即係焗時候的底....無辦法..BF屋企個爐太細...焗到中途要放下層...@@"..否則會毀容.. 同埋,個面好光滑蛋糕皮...祗有膠糢先可以做到呢個傚果....因為不粘....唔使用任何工具甩...所以有完整蛋糕皮 如果係現在的底,我即係焗時候既表面...我一甩糢會馬上切

    回覆刪除
  10. 幸福小女人- Diana2007年9月4日 下午7:45:00

    一睇子曦個樣都知佢個日食得好開心~~

    回覆刪除
  11. 見倒有朱古力噴泉喎! 正! 黃色o個樽係咩來架? 布丁? 咁好ge eaton hotel,咁影唔嬲!

    回覆刪除
  12. 日本主婦之生活篇2007年9月4日 下午10:35:00

    d 旦糕同甜品好似整得好有水準咁 好唔好食同貴唔貴呢?

    回覆刪除
  13. 係咪因為係tea buffet,所以好少maincourse架食物?? 不過難得可以咁多人一齊食buffet,一定好熱鬧  

    回覆刪除
  14. 糖糖呀 - 好吸引

    回覆刪除
  15. ※※※PUCCA※※※2007年9月5日 上午9:20:00

    d 甜品真係好正呀

    回覆刪除
  16. 我都好耐無食過buffet了!!

    回覆刪除
  17. 好耐無食過buffet了

    回覆刪除
  18. 我都好想食buffet呀,不過最近真係要減下磅先敢出動 

    回覆刪除
  19. 集體回應: 麗達 係呀!!心中已是蛋糕為主啦!!! Jenny Wong 係呀!!不過好少傾計呀!! 曲奇小欣子 相機問題????技術問題???不如你看看你部機有無MACRO花仔,因影近嘢要先SET定才會好D,而且唔好用閃光燈呀!!你用多幾次應該好D架啦!!! 其實呢間都是麻麻哋,但甜品OK,嘢食唔係太多,可能是TEA啦!!!價錢同質素可以接受囉.... Joy 係我食到個D唔好食姐...其實都可以啦!!! Bottle 因見到你個雪紡底好乾....原來係個膠模問題.....我再去你個POST看看先.... 黃夫人 收到啦!!! 小欣子 你講有粒藍莓個杯,應該係密瓜布丁掛.....影相...我唔知呀!!影咗先算囉....
    日本主婦 HK$100.....都OK啦!!!
     
    chanC9 我諗應該係啦!!而且都可以接受啦!!其實他們訂位都好難,咁多人,訂咗幾間呢到先有位呀!!!
     

    綠蛙 吸引咗我個囝囉....
     
    FUNPUCCA 係呀!!!下次不如我哋食自助餐呀!!!
     
    諾諾/ 1號 我都成年啦!!!!
     
    Chrislin 食小小,每樣食小小囉....

    回覆刪除
  20. 真係影左好多甜品喎! 不過通常食Buffet最靚都一定係甜品, 所以...... 又點忍得手唔影丫!

    回覆刪除
  21. 你好犀利呀!我冇入嚟幾日,你就已經寫咗咁多篇網誌,勁呀! 講起食buffet,我今個星期六都會同屋企人一齊食dinner buffet 呀!好開心!好期待!

    回覆刪除
  22. 子曦隻手仔好定喎...影得好清呢

    回覆刪除
  23. 我上次食夜晚buffet.. 比我想像中好! tea buffet 好似多啲野食咁嘅??

    回覆刪除

  24. 集體回應:
     
    飄零燕~~Hidy 係呀!!真係好靚呀!!!
     


    第一百隻羊 都唔係呀!!我只是一次過放多幾編呀!怕忙無時間呀咩!!你記住影多d相喎!!!分享多d喎!!
     
    嘉露物語 你都好細心呀!!!
     

    minicorgie 夜晚都食過,不過n年前啦!!!

    回覆刪除
  25. 今晚食完喇!好開心!會盡快post啲相上嚟o架喇!

    回覆刪除