星期三, 9月 05, 2007

☆抺茶奶凍☆

抺茶奶凍

上次因為想做抺茶奶凍但抺茶粉不足而做了朱古力奶凍今次買了抺茶粉,死心不適一定要再做抺茶味,亦給GG多一種口味選擇啦!

但今次又失手,量砂糖時量多了3培,亦已加了抺茶粉混合了,因看看,點解要用咁多砂糖,140g,咁咪好甜,諗諗下唔多對路呀!看看食譜先發現量錯了,無得補救,幸好只是砂糖及抺茶粉,只要大約量返出需要的抺茶砂糖,再加返小小抺茶粉再做啦!


量錯份量的砂糖呀

已經快手混合了,無得救啦!

2小玻璃瓶+2杯份量

材料:

抺茶粉            12g

砂糖                50g

蛋黃                2(40g)

牛奶                276g

魚膠片            2(4g)

鮮忌廉            120g

 


步驟:

1.      在盆內放入抺茶粉及砂糖以摩擦狀混合,再加入蛋黃一起混合;

2.      牛奶加熱至80(如果無溫度計,可看看一煮沸後快離火)因免起粒,所以要慢慢加入朱古力糊裡;

3.      再回煲以中火加熱到82(如果無溫度計,可看看一煮沸後快離火)

4.      離火加入已浸軟的魚膠片溶解後,以過篩過瀘一次,去除粒狀;

5.      坐在冰水邊轉動冷卻20(感到濃或冷就可以的)

6.      加入發起6分的鮮奶油混合後入冰箱2小時凝固。











 


沒有留言:

發佈留言