星期五, 9月 07, 2007

☆英式有機燕麥腰果曲奇☆

英式有機燕麥腰果曲奇

最近天氣清涼,亦好幾星期沒有做曲奇了,不如開下爐做下英式曲奇都好喎!

亦被Angel感染了這種口感,外脆內軟,真令人回味!有幸上次食過她親手做的,還念念不忘呀!今次自己親手做,這款比效脆口,同樣好味,同一風味呀!

但令次多用有機食材,食得健康,食得安心。今次做了两種口味,另一種是英式有機葵花子朱古力曲奇有機豆漿,跟着會發報啦!請大家密切留意呀!

還送了一包給子曦班主任呀!

溫馨提示:

1.      如果用义壓平些,令到厚度相約,焙出來就會平衡些,免薄的邊會焙焦了。

2.      如果想香脆一點,焙完後可仍然放在焙爐中10分鐘,用餘有爐溫再焙一焙。

3.      放涼後快入密實樽內保持脆口。


25塊份量

材料:

無鹽牛油           100g

有機砂糖            30g

黃糖                    30g

                        一隻

低筋麵粉            100g

有機全麥粉        90g

泡打粉                1/4茶匙

梳打粉                1/4茶匙

燕麥片                50g(有提子乾)       

腰果碎                50g

步驟:

1.     蛋及牛油回復室溫;低筋麵粉、有機麥粉、泡打粉及梳打粉混合過篩。

2.     牛油加砂糖及黃糖打至發白;

3.     蛋分3次加入,一路加入一路拌勻;

4.     篩入粉類用膠刮刀輕輕拌勻。

5.     加入燕麥片及腰果拌勻。

6.     用茶匙分成小份,及用义壓平。

7.     入預熱焗爐180度,15-20分鐘。








25 則留言:

  1. 又有野學啦, 不過好似有d難度咁喎 ... 我驚我功力存夠, 難control d喎 ... 哈哈 ~ 不過有機會我會試整架 thanks for sharing

    回覆刪除
  2. 哦,抄我版權,用聖旨!

    回覆刪除
  3. 呢隻係脆脆地,煙韌的。你整得好好呀﹗仲咁有心機影低個做法。好有心思呀﹗

    回覆刪除
  4. 一睇就知好好味啦

    回覆刪除
  5.   Chrislin 唔係太難架...同平時個D曲奇一樣做法,還不用雪添...快入焙爐...正呀!!!

    回覆刪除

  6. Cindy 哈.....用下姐.....幾好用喎!!得喎!!!!!

    回覆刪除

  7. Angel 你功力好強勁呀!!一看就知係脆脆地....點解呀!!我好想食呀!!! 學下野呀!!!

    回覆刪除

  8. Cindy 係呀!!都唔錯喎!!!!

    回覆刪除
  9. 好叻呀, 又有心機每步都照相,唔知跟住做會唔會做到呢? 那張磅料相好有教學feel! good!

    回覆刪除
  10. 我一陣都有做蛋糕,你無睇人個blog咋!
    舊作回憶﹝蛋糕品篇﹞~~~
    >
    聖誕朱古力忌廉蛋糕


    >
    老公的生日蛋糕!


    >
    焗藍莓芝士蛋糕

    回覆刪除
  11. 小蛋糕好唔環保地用小圓鍚紙"dun"整架!唔洗洗ar ma!

    回覆刪除
  12. 好味呀,,,,可惜我唔識整呀~~

    回覆刪除
  13.   Cindy  我有看架...我都知道架...

    不過我話我認識你咁耐,未真真正正見過你做姐..
    積係話..你未做過比我食呀!!

    回覆刪除

  14. Purple_purple  當然可以啦!!人人都做到架...教學FEEL..哈 我可以開班啦!!!

    回覆刪除
  15. 幸福小女人- Diana2007年9月7日 下午2:27:00

    嘩.. 乜原來糖都有organic架,, 真係唔知喎~~ 果然係天然媽媽!!! 勁!  

    回覆刪除
  16. 睇見都知道好脆喇 整得好好呀!!!

    回覆刪除
  17. 手痕呀...手痕呀...見你地個個都有新作, 我又未返得屋企, 無得整嘢食

    回覆刪除
  18. 集體回應: 幸福小女人 - Diana 係呀!!重有好多款添...不過就貴咗好多囉... 麗達 / Mm&Jj 多謝你呀!! 嘉露物語 好想你快d可以返屋企呀!!!我都好想看你d新作呀!!你幾時先返呀!!!!
     

    回覆刪除
  19. 我鐘意睇你個blog, 因為好多整甜點既野睇 ~ 當我想大顯身手時就可以入黎睇下有咩岩整。 真係好多謝你既分享呀

    回覆刪除
  20. ※※※PUCCA※※※2007年9月8日 上午11:54:00

    我都開始食有機菜,雖然貴d,但健康ma

    回覆刪除
  21. 嘩! step by step 好詳細呀, thanks for sharing

    回覆刪除
  22. Chrislin 多謝你的支持呀!!!你學到嘢,我都好開心架.....多d入來呀!!!

    回覆刪除
  23. FUNPUCCA 昨天買咗包有機四季豆,两人份量要成$16呀!!!

    回覆刪除
  24. MC 多謝呀!!!希望幫助一d初哥容易掌握到呀!!!

    回覆刪除