星期五, 9月 07, 2007

有機豆漿

昨天放假,

除了做曲奇外,

打開雪櫃冰格見到早前浸了的有機豆,

因沒有時間做,

所以急凍了,

要快快手整左先,

一早就做了三次,

又怕部豆漿機煮不沸,

所以就算做完都要再煮一煮,

確保安心呀!

原來數數下,都做了4.5公升呀!(原來計錯數,應該係ml先真呀)

有排飲,

所以拿了一些比奶奶,

還留下豆渣做蛋糕,

不過唔知做咩好,

可能都是雪紡蛋糕多啦!




21 則留言:

  1. 你係唔係用豆漿機整? 我都想整黎飲下

    回覆刪除
  2. Mm&Jj 係呀!!你看引用呀!!有部機看架....

    回覆刪除
  3. Hallelujah @YY Cake:嘩~聽到你話會用d豆渣嚟整豆渣雪紡蛋糕,想唔留隻字都唔得呢~ 超勁吸引呀~~  我咁大個人都未食過豆渣雪紡蛋糕呢,唔該我想order一個呢,不如當係我9月份o既生日禮物呀~ (你睇我幾厚面皮 )Wakakakaaaa.......

    回覆刪除
  4. 你個樽好靚呀!好攪笑...........

    回覆刪除
  5. 我以前都做過豆漿, 好似唔放得好耐, 一兩日內就要飲晒...否則會"叔"...你一次整4.5L, 飲唔飲得晒呢

    回覆刪除

  6. 嘉露物語 放响雪櫃都ok喎!!!重可以做甜品添呀!!!

    回覆刪除
  7. 何師奶 哈..哈... 有計傾架.....

    回覆刪除
  8. 曲奇小欣子 係呀!!唔知幾時買果汁飲留返架...愛他大個,可放清水及其他飲品,外型特別囉....

    回覆刪除
  9. 豆漿好味呢~~~

    回覆刪除
  10. 豆漿好有益架, 4.5公升真係有排飲呀 ~ 乜豆渣可以再用咩 ? 用黎整蛋糕 ? 真係要落足眼力睇下你會整乜東東, 好期待呀

    回覆刪除
  11. ※※※PUCCA※※※2007年9月8日 上午11:54:00

    好雪白呀

    回覆刪除
  12. 真係健康又有益,有排飲~ 

    回覆刪除
  13. 我都好耐無磨豆漿了﹗簡直係放棄的狀態。

    回覆刪除

  14. 有機豆漿好有益,啱我呀!

    回覆刪除
  15. 幸福小女人- Diana2007年9月8日 下午5:30:00

    我都諗住買部豆漿機過黎用, 但又怕好大部, 好麻煩~~ 之前聽人講, 煮豆漿都唔一定用豆漿機, 就咁自己煮都得... 你覺得呢?? 有冇意見俾到我?

    回覆刪除
  16. 之前我都諗過買番部豆漿機o架!因為我鍾意飲豆漿嘛!但係又驚自己得三分鐘熱度,買咗返嚟用幾次就擺喺度,所以後尾都係放棄咗喇!

    回覆刪除
  17. 幸福小女人 - Diana 其實自己煮當然得啦!!但就好煩囉,先浸豆(豆漿機都要),後用攪拌機加小許水打碎,然後加水放入用煲再煮沸,然後將豆渣及豆漿用過濾網分開,再加糖煲下,水與豆的分量就要安返比例及嘗試下豆味,安個人喜好囉. 豆漿機就放入浸過的豆,一按鈕,有d機就快d,有d機就慢d,一停,加糖就飲得呀!!! 個人就覺得豆漿機係愛豆腐人士的恩物,正呀!!! 但有d好有d唔好,按個人喜好....但都做到的.

    回覆刪除
  18. ﻬஐஐﻬ 阿菇 ﻬஐஐﻬ2007年9月10日 下午2:05:00

    自己煮ge 豆漿, 真係好正架!!!

    回覆刪除
  19. 好健康! 飲多d呀!!

    回覆刪除

  20. 第一百隻羊 就算買咗個飯煲都唔會日日煮飯啦!!!

    回覆刪除
  21. 集體回應:
    巫婆 / FUNPUCCA 好味.. 重好好味....
     

    Chrislin 渣可以用來做蛋糕,做餸都得架....唔好浪費呀!!
     
    Angel 你有無豆漿機架....

     


    Cindy 係呀!!你要飲多d呀!!
     
    ﻬஐஐﻬ 菇菇 ﻬஐஐﻬ / 大蚊 重好有益添呀!!!出面個d好甜,而且又唔知d豆好唔好呀!!!

    回覆刪除