星期三, 9月 05, 2007

退了!


圖片可能令人不安,怕的就不要看啦!

早前在公司被書枱櫃子挾親,瘀血退出,現在趾甲亦退了,

而且接近脫甲,所以都時常用膠布貼着,

免一不留神就再弄親而流血,

昨天除膠布時,原來已經有一邊脫了,

另一邊還未脫出,唯有剪了下來啦!


你看,唔係太靚,好像有些奇怪呀!

不過好過以前脫唔脫之間,成日整親。

還記起子曦整到腳子,好返後自己又整到手趾,現在又好返。

看看blog,子曦整到直至好返是用了两個月時間(2007/03/16-2007/05/07。


而自己就用了四個月(2007/05/12-2007/09/15)

你看,大人的新陳代謝真係比小朋友慢好多呀!







27 則留言:

  1. 我都覺得恐佈~ 之前有同事都試過~整襯時流好多血~仲恐佈!!!!

    回覆刪除
  2. 睇見我都覺得好痛 >.<

    回覆刪除
  3. 真係好瘀喎,一定好痛啦,睇到我都好肉痛呀,不過最緊要而家冇事,下次真係要小心d啦。

    回覆刪除
  4. 幸福小女人- Diana2007年9月5日 下午5:11:00

    opppossssssss...見到子曦個隻腳仔, 我個心痛左一痛! (佢一定咸左好耐~~) 但見到你隻手指,, 我覺得好核突呀 大人同小朋友既分別係... 小朋友既口水永遠都唔怕污糟, 大人就會覺得好嘔心...HAAAAAA 祝你快D好返~~

    回覆刪除
  5. 我之前試過朝早未訓醒關車門個陣夾親手指 ....要成半年有多先好返呀....諗起都怕呀....所以以後要小心d啦....

    回覆刪除
  6. 我之前同子曦一樣腳趾公退甲呀, 都成半年先退晒呀, 攪到成個夏天都著唔到涼鞋, 成日要收埋隻腳趾公同埋貼膠布遮住!

    回覆刪除
  7. 脫甲,令我想起上次我一腳踢埋sofa度, 二腳趾即時流血, 要穿涼鞋返工,事關公司係唔比著涼鞋既。咁我就report比我老闆知喇, 我老闆竟然懷疑我扮哂, 話我有咩理由會踢到果條腳趾 (我同事話 :你2趾長過公呀 ) 之後當老闆扮關心我既時候, 我反問佢介唔介意睇下隻反甲 (你唔信我呀嘛 !)佢唔知怕定唔好意思,無再出聲 ~ 我最後著左2日都費時再著 ~

    回覆刪除
  8. 嘩.....實在太痛啦, 我一路睇, 一路 "薯..薯...聲...意外o既o野真係好難避....

    回覆刪除
  9. 你同子曦想唔認係兩母子都唔得,大家都一齊挾親手指。 你公司張枱好乾淨喎!

    回覆刪除
  10. 真係唔知道原來撞瘀了之後會演變成咁的....小朋友的成長好快呀, 2個月就ok, 你都唔耐呀 4個月之ma, 但我相信你唔只大子曦一個double囉, 所以你的新陳代謝率都ok呀.

    回覆刪除
  11. YY cake: 真陰公,十趾痛歸心呀...你整親都一直做蛋糕,一直要濕水,真係難為你!!...好彩而家好返好多咋,你以後都要小心呀!! 小朋友梗係新陳代謝快過大人啦,雖然係咁,都盡量唔好俾小朋友整親...因為大人同小朋友都辛苦!! 我日日都有嚟你到架,不過之前冇留言咋...好,以後就算一句都要留俾你,等你知道我真係有嚟你度先! 我係開學前一日去咗(二記)買咗支溫度計喇,$50一支(多謝你覆我呀!)... 本來想買埋你用o個個雪訪模,但Angel又話貴d又會好d,攪到我三心兩意...不過,Angel o個個要$290,真在太太太太貴喇!!...我返嚟諗通咗,遲d都係買返你o個個雪訪模,因為我都係初哥,唔好買咁貴,同埋你都整得咁靚,應該都用得過嘅!

    回覆刪除
  12. 撞鬼囉...乜2個都貢論盡架.....以後小心d啦... 夾都咁.......痛屎囉.........陰公......... 雖然慢過小朋友痊癒...不過佢整親幾個人一齊痛呢...

    回覆刪除
  13. 噢......小心小心

    回覆刪除
  14. 睇見你隻手就知道好痛 la !!! 不過睇埋隻小腳趾就心都痛埋!!!! 小心D! 唔該!!

    回覆刪除
  15. 一定好痛,陰公囉!!

    回覆刪除
  16. 哎呀, 見到都痛, 10拍痛歸心呀...  以後要加倍小心...

    回覆刪除
  17. 我有時都會係咁,最鍾意等可以剪去脫甲部分,整d疼自血番出黎果下...我有少少變態~~

    回覆刪除
  18. 真係要小心d ah

    回覆刪除
  19. 我幾年前都試過比度門"甲"親,痛死我又係脫甲呀!! 情況仲勁喎你呀!要入醫院呀!!!!!一來樣衰二來真係十指痛歸心!!!!! 我成塊指甲掉了出來!我仲己為唔會再生呀!!!! 好彩幾個月後都變番靚靚指甲咋!!

    回覆刪除
  20. 集體回應:
    師奶仔 / 陳小姐 / Cindy 見慣咗都無咩,只係覺得唔係好靚囉....
     
    Mm&Jj 痛到入心呀!!!
     

    Chrislin 小朋友真係要多留神呀!!而自己就真係快手咁挾親呀!!
     
    幸福小女人 - Diana 人都係有偏心架啦!!你應两個都關心架嗎?有咩理由只關心細的,大的就感到核突架.... 都無介架......
    優悠 成年先好返.........
     

    飄零燕~~Hidy 哈...哈.... 好有同感呀!!!
     


    天蠍GG 你老細真係過份呀!!比我就一真穿到好返先啦!唔着涼鞋咁好痛囉.....你又係咁唔小心呀!!二趾長過公... 咁都踢親,你都好長喎!!
     
    GRACE 我整親個時就係三日都薯...薯...聲呀!!!
     
    第一百隻羊 係呀!!e...你又幾細心喎!!我習慣收到會收拾d嘢,因好多人會入來,我怕我d嘢唔見晒呀!!!
     

    Purple_purple 咁我咪只有5歲......... 香港又多一個神童呀!!!
     
    爆炸魔女(係個仔改) 係呀!!要加培小心呀!!多謝你忙都繼續看呀!!好感動呀!! 你買左啦!!!原來$50咋...我都唔係好記得添...原來angel個雪紡蛋糕模咁貴架....真係捨得呀!!我個個都只係$45咋,都可以呀!!我接受到架.....
     
    小琪 / 喬媽/ ღ白文e蚊ღ/ +2簡單就是快樂  痛到入心入肝呀!!!
     
    Jenny Wong/ GG / ManLingBB/ 麗達 / ♡♡Katherine♡♡   知道啦!!一見到d門呀!!櫃子呀!!都會叫定先....叫子曦看看手指呀!!會夾親架....他就好自己看着小心啦!!!
     

    bigheadMABEL@草 變態......我都有咁做呀!!!
     
    曲奇小欣子 入院咪真係好嚴重呀!!!又d人話出來d趾甲唔係好靚架...你點呀!!!
     

    回覆刪除
  21. 十指痛歸心...可憐啊

    回覆刪除
  22. 嘉露物語 都叫做好返晒啦!!!

    回覆刪除