星期一, 9月 03, 2007

與Cindy/GG相聚在和民

GG 臨走前講過一定要約我一同食飯,Cindy 亦出院開始活躍出動,所以今天與她們一同午餐,我們令次到和民食了三款食物,但根本不知好味與否,只在乎傾計、傾計、同傾計,當然大家亦預備交換禮物,因我近排沒有時間整嘢食,所以都沒有為她們做甜品,而送出效早前買的透明梳乎里杯,希望她們喜歡啦!而我今次大豐收,想知道我收到什麼禮物,請看下一篇分享呀!

錯手影下的相片,都幾特別呀!

雜菜沙律

柚子密

和風海鮮飯

牛肉火鍋

你們看,平時小下廚的GG竟然為我們整鍋,GG!唔該唔好整焦咗呀!

石鍋鰻魚飯


10 則留言:

  1. no. 1  仍busy中!

    回覆刪除
  2. 我好多時同朋友出去食飯都係成日掛住傾計 都唔知d野食好唔好味架!! 哈哈

    回覆刪除
  3. 我與你仍緣慳一面!幾時可以見一見呢

    回覆刪除
  4. wow......GG咁快又有bloggers' gathering, 一個字"勁"

    回覆刪除
  5. 又有飯局?好想去呀...下次叫埋我啦(講笑咋,好似唔怕醜咁)

    回覆刪除
  6. 我地幾時出黎聚一聚呀

    回覆刪除
  7. 九月搵日出嚟聚吓啦

    回覆刪除
  8. 真係開心~~妳送乜佢地都會開心, 因為都係妳一番心意嘛! 難得大家聚一聚, 一定傾到不停啦!

    回覆刪除
  9. 集體回應: Cindy 你都好似無時停....
    Mm&Jj 時間緊迫呀!!
     

    堯堯(from傻媽) 係呀!!9月都想出來聚一聚呀!!
     
    Karen GG都係大忙人呢呀!!
     
    Chrislin 無所謂....
     


    ♡♡Katherine♡♡ / Cindy 諗緊幾時呀!!你哋想幾時呀!!
     


    飄零燕~~Hidy 係呀!!!
     

    回覆刪除
  10. 我地幾時可以再見呀~~

    回覆刪除