星期一, 9月 03, 2007

豐收的一天

今次有禮,真的是喜出望外,

第一份是Cindy一張有薰衣草的聖旨,

內容大至上寫上不要介意咁囉?

 

介意什麼?

 

在家唔要的東西拿了給我,

她認為我有用才送給我的,

但……全是新的,

人棄我取,

我是不會介意的。

 

有什麼?

 

 

包裝袋有Cindy Logo的絲帶呀!

真係榮幸呀!擁有她的logo絲帶呀!

好開心,你唔送嘢比我,

只係一條絲帶都好開心架啦!

三年前托朋友買的一個木製的咸蛋超人月餅模,

將近中秋,她的心思當然想我做下月餅啦!

可惜,我唔係太喜歡月餅的我,

為了你,都會用下的。

唔知會唔會又放三年呢?

三年又三年!!!

呀……其實點解會是咸蛋超人架????

包裝袋裡有咩?

是一個好特別的生日蠟燭台,

Cindy話用內付的一支香點着就會開花,

還有8支蠟燭散出如蓮花一樣,

中間亦會好似煙火咁喎!

咁特別,咁係咪要80大壽先用得呀?

不過可惜只能用一次的!

係喎!

80大壽相信人人都只有一次。

亦有一件是她早先買下的曲奇餅模,

好可愛,

之前都想買,

但實在太貴,

所以無買,

現在……哈!哈!多謝晒呀!

GG又出咩發寶,看包裝就知道幾靚啦!還以為GG咁有心思,包裝精美,原來都是人家包的,但亦無減她的成意,一張超靚的餐枱布,好靚,還有两面的,一定要用來放自己的作品來影相呀!Cindy眼都定晒,她一定都好喜歡定啦!還走時與我去GG買的店行行,可惜無貨。GG都講過唔係成日有呀!你一定記三年啦!哈…………哈!





24 則留言:

  1. no. 1  仍busy中!

    回覆刪除
  2. 真的收多很多禮物呀!! 你們真係好有心思呀

    回覆刪除
  3. 比子曦8歲生日用咪得

    回覆刪除
  4. 幸福小女人- Diana2007年9月3日 下午9:40:00

    咁開心架~~~ 好羨慕呀!! 我九月十八號返呀!!

    回覆刪除
  5. 好多特別既禮物呀,我都好鐘意呀。個月餅模咁得意,你會唔會用黎整月餅呀?

    回覆刪除
  6. Cindy & GG既禮物都好有心思呀, 連包裝都咁細心, 真係令人羨慕~~

    回覆刪除
  7. 真係好豐收啊....好鬼羨慕啊... 好鍾意個蠟燭台啊...

    回覆刪除
  8. 嘩~好多禮物呢~個蠟燭台好棧呢,因為一年前我朋友生日時,佢都用過,幾有驚喜呢,哈哈哈~ 用嗰陣時你就知o家啦

    回覆刪除
  9. 有禮物收,真開心~~

    回覆刪除
  10. 嘩 !真係好多禮物喎!

    回覆刪除
  11. 你就好啦, 有禮物收!

    回覆刪除
  12. 好有心思的禮物呀﹗

    回覆刪除
  13. 之前有人send過果短片比我~係講類似你呢個蠟燭台家~點著咗之後仲有音樂家~ 得閒快d做曲奇啦~做出黎o既曲奇真係好靚家~

    回覆刪除
  14. 喂喂!lee個連花 蠟燭 我見過,我朋友生日用過好正ga!!我想問下係邊到買呀??? 我上網找左好耐都找唔到!

    回覆刪除
  15. 那條紫色的絲帶很靚....乾花也很美.

    回覆刪除
  16. 咸蛋超人月餅, 正呀. 一定好得意. 有機會都試試啦. 你仔仔見到都會好開心.

    回覆刪除
  17. 個鹹蛋超人模好靚, 蛋超人月缾. 好多禮物.

    回覆刪除

  18. 曲奇小欣子 聽 Cindy 講,好似話都係上綱訂,但都係在綱上互相托人訂的,所以都唔知呀!!!

    回覆刪除
  19. ﻬஐஐﻬ 阿菇 ﻬஐஐﻬ2007年9月4日 下午4:16:00

    呢個生日蠟燭台, 我都見過吖~~~~

    回覆刪除
  20. 每樣都好特別呀...

    回覆刪除
  21. 超人餅模好特別呀^^

    回覆刪除
  22. 好期待你的咸蛋超人月餅呵

    回覆刪除
  23. 集體回應:
    Cindy 忙完未呀!!保重喎您....
     
    Mm&Jj 所以整到大家都好忙囉....
     

    堯堯(from傻媽) 哈 等好耐呀!!!
     
    幸福小女人 - Diana 已經MARK底啦!!!
     
     

    Chrislin / vyvy / GRACE / JULI / +2簡單就是快樂 / 綠蛙    唔知會唔會整呀!!!
     

    飄零燕~~Hidy / Angel / Purple_purple / mydoggieshop老闆娘 係呀!!!係呀!!!
     
    小琪 可惜用一次呀!!!
     


    何師奶 / 陳小姐 / ﻬஐஐﻬ 菇菇 ﻬஐஐﻬ 我都好想用呀!!無理由無啦啦用架嗎????
     
    bigheadMABEL@草 / sweet Irene / Jenny Wong  
     

    回覆刪除