星期一, 6月 18, 2007

蛋糕材料又入貨!!!!

星期六放工有時間便去了"二記"買點東西,當然亦有食材啦!!!

但今次就買了一些包裝袋,用來做什麼....可能會做一d鬆餅,曲奇送比人囉.

又買了環保唧袋及唧花咀,雖然我不懂唧花,但都好想做下,

本來想買一些用完刻棄的唧花袋,但有少少過唔到自己呀!!好似好唔環保咁,

所以貴小小都要買個環保唧袋囉,都要$45.

你見唔見到個方型膠版呀!!不能入櫨的,但用來做什麼呢???

上次响blog見到有人介紹用來做白芝戀人朱古力的曲奇呀!!!

用來做型的,$10,我都好想做下,買定先.

鬆餅紙杯,花紋$12.5,無花$4.



6 則留言:

  1. 等待你的出品先 入左咁多野 一定有好多好野食喇!!!

    回覆刪除
  2. cookies送俾人食呀 ? 係咪送俾我先 ?

    回覆刪除
  3. 次次去親呢d地方,都大出血呢~~~

    回覆刪除
  4. 呀!請問二記在邊處

    回覆刪除
  5. 集體回應: Mm&Jj 好呀!!! ChrisLin 你比個地步我,我做好寄比你呀!!!你等下喎!!!
    大蚊 係呀!!!我又用咗$150.
     


    Cynthia 留咗言比你呀!!!
     

    回覆刪除
  6. YY﹐請問二記係邊道?我都想去望望~~THANKS
    [版主回覆03/12/2008 13:45:00]http://www.twinsco.com/g_pdt.php
    你看這裡呀!!

    回覆刪除