星期一, 6月 18, 2007

子曦的薑醋

大家知唔知到這碗薑醋是幾耐呢???

我都唔好意思同大家分享呀!!!

還以為我好喜歡留嘢,

食架嘢.......就唔會,但...

它還在我家雪櫃內呀!!!

其實,當我開刀生子曦時,
就無得食,

要等到個傷口好返,或過一個月才食得薑醋,

點知,

當送了好多比朋友後,只淨下一小煲,

得閒又拿出來煲返熱食小小,食小小,

就係咁,淨小小响雪櫃,

成日不處理,就放到現在了,

我問過人,

可放幾耐,有d長輩話放一年都得,

但又d就話唔好要啦!!!

咁我點呢???

食落又無事喎!!

d味又幾好喎!!!


沒有留言:

發佈留言