星期一, 6月 18, 2007

法國藍帶糕點應用

昨天行開TST,商務搬了去美麗華,一定要看看先,都好大呀!!!

亦有好多書,還有HSBC卡都有8拆添,這本書看了立刻買了,拆實$107.

這本書介紹好多水果的蛋糕,亦好有特色的.

亦好詳細呀!!!每一個步驟都清晰的介紹呀!!好容易明白,

平時這些書都係包裝着的,這次買是可看到內容嫁.


8 則留言:

  1. 等我又去商務睇下先

    回覆刪除
  2. 是TST喎!!!!但8拆唔知做完未呢???

    回覆刪除
  3. YY cake, 妳快d整啦....我等妳.....

    回覆刪除
  4. 買咁多書參考,你對整蛋糕真係好有熱誠!

    回覆刪除
  5. 你真係好心機, 我自問自己懶到出汁, 如果冇人同我一齊整, 我唔會整架, too lazy

    回覆刪除
  6. 我係cwb 商務買左喇!! yeah!

    回覆刪除
  7. waaaaaaaaaaaaaaaaaa好正呀 !!!!!!!!!!!!!!!!!我都買左其他書,不過係d好簡單既cake書,深d我都未到家hehe

    回覆刪除
  8. 集體回應:   Vv 呢本書真係幾多步驟,又多功夫,唔係一時間可做呀!!又要有時間慢慢起貨呀!!!   little four 有誠意,有理論,未有實踐呀!!! ChrisLin 我崗好相反,多人我是好難集中呀!! SukiYummy~~~~~^o^ 看看下,你就會看到深入d書啦!!!好多嘢學嫁.比心機呀!!
    Mm&Jj e.....好喎!!!可以交流吓呀!!!
     
     

    回覆刪除