星期五, 6月 22, 2007

藍莓滿福鬆糕 blueberry muffins


星期四又到子曦爸爸感冒了,放病假留在家中休息,

為免互相感染,送了子曦到奶奶到,

而自己就在家整整整。今天就做了好幾樣東東呀!!!

平時用的藍莓是用乾的,今次用了新鮮的。

藍莓滿福鬆糕 blueberry muffins

7cmx5.5cm紙杯6

材料:

牛油                        100g

砂糖                        140g(我用120g)

                            少許

                            2

牛奶                        120g

泡打粉                    2小匙

低筋麵粉                200g

新鮮藍莓                100g

步驟:

1.      牛油打成柔身,砂糖2-3次加入,攪拌到變白為止;

2.      加入鹽拌勻,再把蛋一個個邊加入邊充分融合;

3.      整體混勻後再加入泡打粉;

4.      加入低筋麵粉1/2量輕輕拌勻;牛奶一次加入再拌勻;

5.      加入剩餘的低筋麵粉;

6.      加入藍莓拌勻;

7.      放入預熱焗爐,170C25分鐘。





14 則留言:

  1. 嘩...加埋新鮮藍苺, 正呀!!!  感覺即刻清親o左!!!

    回覆刪除
  2. 呢個整得好靚呀!個樣好似好好味咁!

    回覆刪除
  3. 我整muffin一定用菜油... 牛油太肥...

    回覆刪除
  4. 集體回應: GRACE 平時我落藍莓乾,現在嘗試下新鮮係點,都幾好喎!!! 第一百隻羊 我未食呀!!!不過只有一個留底,其他送出了. Bottle 菜油...都好喎!!!下次改良下先.多謝你提我呀!!!

    回覆刪除
  5. 好好味 ~ 好好味 ~ 我鐘意呀

    回覆刪除
  6.  

    ChrisLin 請你食呀!!!

    回覆刪除
  7. 很詳盡啊~ 我也要試試呢? 想請教...用新鮮的藍莓會否令鬆餅濕一點? hehe  跟我一樣同款的紙杯出場了~~~

    回覆刪除
  8. Aquarius 又真係唔會喎!!!我當初都以為會嫁,做出來又無喎!!!我見到啦!!!係一樣呀!!!

    回覆刪除
  9. 下次要試試你這個食譜,我今日也做了muffins,快來看看啊  給我意見吧~ http://hk.myblog.yahoo.com/jw!W4rtM02RGAJU2..QwnMmJ9LIfe4-/article?mid=532 另一方面,不知你有否留意,我們用的紙杯有點問題~ 出爐後我發現杯內(即蛋糕邊緣連接紙杯的位置)有點膠...溶了...   我平常買的比較薄身而且內裡沒有一層膠質的, 這是正常的嗎?會不會吃壞人呀?...很擔心啊~

    回覆刪除
  10. ※※※PUCCA※※※2007年6月23日 下午6:46:00

    你d 鬆餅好靚,好有水準

    回覆刪除
  11. 我都整左blueberry muffin呀 我都like用fresh blueberry 真係好好味 正呀

    回覆刪除
  12. 集體回應: Aquarius 我看到啦!!!都幾好喎!!!提子鬆餅唔滿嫁,係咪你放得太少呀!!! 紙杯膠問題,我看了你的發現,我回家看看,在焗完出來是沒有看到喎!!不過大力抓就會脫出來呀!!!我諗是沒有問題呱???!!!!!食具應該係有保證呱????!!!!我相信食時不要太用力抓,只要拿出來食都ok嫁.以前我只用蛋撻個d紙底嫁. FUNPUCCA 都好耐無做啦!!!買了杯仔咁做吓囉,多謝你呀!!! Mm&Jj 入來看看先.....

    回覆刪除
  13. 滿福鬆糕,好名好名!

    回覆刪除
  14. Natalie 哈...哈....多謝食譜呀!!!多謝你.

    回覆刪除