星期一, 6月 18, 2007

冰涼甜點輕鬆做

這本書亦响上星期在APM個間書店買的,只有一本,亦從來沒有見過,

還有點舊,亦沒有減價$59,

但介紹了好多冰涼食譜,亦好難得一本書講晒,

當然亦有好多好食的甜點啦!!!



18 則留言:

  1. 你買左咁多野 我真係好心急等你的出品呀

    回覆刪除
  2. 我都好想,我只有星期四有假才可做咋,平時得個看字.

    回覆刪除
  3. 好,一定做比大家看呀!!!你哋耐心等下.

    回覆刪除
  4. 又一本新書, 我諗呢個summer 一定透心涼呀!!

    回覆刪除
  5. 你好似買咗好多新書喎 ..係咪好多嘢想整呢

    回覆刪除
  6. 集體回應: Vv 不過間屋好熱呀!! SamMi 同你一樣,三心二意呀!!!

    回覆刪除
  7. yy cake, 我等妳個recipe 呀!! 十萬個唔該!!

    回覆刪除
  8. 我都好心急呀, 快d野一二樣黎睇下先啦

    回覆刪除
  9. 我好鍾意食甜品架, 你住係我屋企就好啦 ~ 我日日都有口福lu...實肥死我呀

    回覆刪除
  10. 今日突然間諗起好想做西瓜嘅野,呢本書有冇d有關西瓜嘅recipe架(冰冰除外)?

    回覆刪除
  11. 正喎~你會整邊樣先呢???

    回覆刪除
  12. 快啲整野食啦...第我又偷吓師 我post咗芝士波波食譜喇!

    回覆刪除
  13. 妳快d動手整啦,我都好心急看妳的作品呀

    回覆刪除
  14. 你快d試吓, 等你分享。再唔係請我地食都得

    回覆刪除
  15. 集體回應:
    Vv 涼....涼....好涼....見到都心涼.你想要邊個食譜呀!我找找呀!!!
     
    Jenny Wong 有啦!!!不過未有時間post出來呀!!!
     

    ChrisLin 可惜,我老公唔係太好甜品,囝囝又唔想他食咁多,自己就一件起二件止,多數送晒比朋友仔.
     
    Audrey 見到你咁問,我特意看看,可惜沒有西瓜食譜呀!!!sorry,幫你唔到呀!!!
     
    大蚊 見到邊樣容易就做個樣先囉.
     
    hehehaha 入去看看先.
     


    cream 有啦!!!未有時間post出來呀!!!再等下先啦!!!
     
    堯堯(from傻媽) 好呀!!!等我呀!!!

    回覆刪除
  16. 謝謝介紹,好啱夏天呢~~~

    回覆刪除
  17. Natalie 係呀!!!夏天真係好想食一d凍的東西呀!!!但這本書只有一本,還有點舊添.

    回覆刪除