星期五, 6月 22, 2007

老公赤柱龍舟比賽


老公的公司今年參加了龍舟比賽,已經練習了十多次的成果,令天要發揮了,19日一早,6時多就向赤柱進發,因早上9時前就要進行第一場比賽,可惜排名第七.

我同子曦當然沒有那麼早起身啦!!!我同子曦就近12時出門,為要趕着看公老/爸爸2時許的第二場比賽,在西灣河坐的士時,發現子曦好像有點熱,還睡着了.

到了赤柱,真係人山人海,還有個朋友仔嘉明一早就到了,相約他時,他同我講,坐巴士時遺失了部數碼相機,還只買了一個多月,只用過两次添,這次他真係付出大了,但他有買家居保,可能有得保,希望有啦!!!

其實最有台型個個係我至真,我要一手抱子曦,一手拿相機,

還要不停影影影呀!!!手都軟晒呀!!!

這班就是老公公司的同事啦!!!個個都大大隻,幾有台型.


人山人海,非常炎熱呀!!幸好有點涼風.

第二場開始出發了,坐定定,大家有無留意到誰是子曦爸爸呢?????

幾有氣勢,出發!!!!

6號仔好嘢!!!!!

係咪好有實際呢????

子曦熱嗎????飲啖橙汁先.

同場還有好多隊的隊員打扮成有趣的做型.

這班大蜜蜂!!!!嗡...嗡...嗡...

赤柱牢獄走犯呀!!!

e...好多水手喎!!!

呢班人呀!!!比賽完,玩水玩到啦啦隊barbie濕透了!!!!真係不借溫柔呀!!!

你看!!!麥當娜來了.....

呢班大隻老,比賽完了又點可以唔啤啤去呀!!!

早場已經啤完一次,下午又來......



老公,叫咗你唔好貼咁多貼紙响隻手度啦!!!晒到有幾個印啦!!!



17 則留言:

  1. 哈!好厲害呀!一手抱子曦,一手攞相機,都影到咁多靚相,果然係design人喎! 係喎!八卦問吓,相裡面抱住子曦o個個係邊個嚟o架?

    回覆刪除
  2. 成身軟晒呀!!手臂痛咗两日添. e.....你認識他嗎?????

    回覆刪除
  3. 咁晒,你有冇變左黑炭呀?

    回覆刪除
  4. 好熱鬧! 你老公在尖咀番公嗎? (對唔住,有d離題~~~)

    回覆刪除
  5. 你有冇去呀, 咪好鬼熱 ? 雖然熱鬧啫, 不過好辛苦囉 ~ 我一定唔去...hehehhe, 我好怕熱架

    回覆刪除
  6. 集體回應: little four 無呀!!成日留响d有陰涼的地方呀!!!
    大蚊   你又知,你見過他呀!!你認識他,定係你認識他公司呀????
     
    ChrisLin 當然有啦!!!d相我影嫁,還要一手抱子曦,一手拿相機影嫁.勁呀!!!

    回覆刪除
  7. 我見過你老公公司個名, 因為我好鍾意買佢哋d公仔同遊戲俾d朋友仔女玩 .  咁子曦咪有好多嘢玩囉?

    回覆刪除
  8. 他...它....她...是子曦的供應商呀!!!

    回覆刪除
  9. yy cake, 我從來冇去過扒龍舟既現場ga, 多謝妳d相比我感受吓現場既氣氛呀!!

    回覆刪除
  10. 嘩~你老公好大隻呀!!! 從你最後一張相看 我相信帶頭巾同黑超果個係你老公?! 唔知岩唔岩呢?!! oh 你住西灣河架?! 我地都好近喎

    回覆刪除
  11. 他公司是我們公司的客戶呢~~~

    回覆刪除
  12. 集體回應:
    Vv   其實赤柱扒龍舟我都是第一次去,因是外國人常到的地方,亦有好多外國人參加比賽,所以才會有咁多扮鬼扮馬的人呀!!!其它地區是沒有嫁.
    Mm&Jj 你好叻喎!!! 其實都比了貼士你啦!!!抱着子曦個嗰咪係囉.我唔係住西灣河,係將軍澳呀!!不過都好近,你係住西灣河????!!!!
    大蚊 原來係咁.......
     

    回覆刪除
  13. 唔識,不過八卦問吓之嘛!其實呢個角度都睇唔到係邊個。

    回覆刪除
  14. 第一百隻羊 又比你八到喎!!!就是他啦!!!

    回覆刪除
  15. 哈!你又知我想問乜嘅?好醒喎!

    回覆刪除
  16. 原來你住將軍澳,我honey又係住將軍澳㗎!唔知會唔會喺將軍澳見過你呢!?

    回覆刪除
  17. 第一百隻羊 至醒係羊羊啦!!!你成日去將軍澳嫁,見過都未定呀!!可能我好樣衰呀!!!

    回覆刪除