星期一, 6月 18, 2007

草莓迷你玩意~~終放等到啦!!!

將軍澳吉之島六月要離開啦!!!

這是最後一次推廣時個sales打比我話留了這套($179)比我,

真係有點不捨得呀!!第日都唔知會唔會行啦!!!

買了回家還未得閒開呀!!!


5 則留言:

  1. OH 好得意呀!! 好彩我唔好呢D咋 唔係我一定會勁買

    回覆刪除
  2. 哈....我好嫁...但唔係樣樣嘢都買,但家中都有好多套了,可能有12套呀!!!

    回覆刪除
  3. 好得意呀...亞女一定好喜歡, 不過我唔會買, 因為屋企太多玩具啦

    回覆刪除
  4. 咦!你住將軍澳o架?我成日都o係將軍澳出沒o架!我都好唔捨得將軍澳吉之島,呢度係我最鍾意行o既 supermarket 之一!又抵又多選擇!唉!但租約傾唔掂,要搬都無辦法,唯有寄望新o個間 (好似係TASTE)會帶到驚喜俾大家啦!

    回覆刪除
  5. 集體回應: ChrisLin 呢d嘢係要大個才會好喜歡收藏. 第一百隻羊 你點解成日在tko出沒???

    回覆刪除