星期五, 6月 15, 2007

在人氣blog中看到同學仔(茜利妹)

http://hk.myblog.yahoo.com/hyper-bitch/profile

頭先看看yahoo blog之人氣版,偶然看到以前好好朋友的同學仔,唔知點好,入唔入去留言呢????


10 則留言:

  1. 其實咁都見到證明你們有緣份 咁你想留言咪入去留囉 又有乜所謂喎...支持你

    回覆刪除
  2. 留咗啦!!!不過我都看唔到她有回應人,她都應該不會回應我啦!!!算啦!!!!

    回覆刪除
  3. 可能會回應呢!! 唔好喊喇 JJ鍚番

    回覆刪除
  4. 我等...等....等....

    回覆刪除
  5. 茜利妹真係你以前o既同事仔?又幾得意喎!你不如俾個私人留言佢,佢會易o的見到嘛!

    回覆刪除
  6. 咁都比你塭到,梗係去相認啦!

    回覆刪除
  7. 集體回應:   第一百隻羊 响以前讀design個時做過二年同學呀!!還去過旅行添.唔....我都有諗過用私人留言.好...等我嘗試下先,不過她不回應,我都無所謂啦!!!每個人都有自己的世界.
    堯堯(from傻媽)   其實我都有她電話,不過諗唔到會响yahoo.blog都看到對方呀!!!

    回覆刪除
  8. 喔!你以前讀design o架?好羡慕呀!我細細個時都有諗過讀design,但又驚自己讀唔到,所以都冇讀到,最後都係揀咗一條好普通o既路。

    回覆刪除
  9. 第一百隻羊   我係讀時裝設計的,都幾好呀!!後來做了幾年跟單,又轉了工,現在都唔係做design了.

    回覆刪除
  10. 原來係咁!好多人讀完o個科都唔係做番o個行,好常見。我堂家姐以前都係讀fashion design,後來做咗金融業!完全唔同o既行業,都幾得意! 係喇!佢覆咗你未呀?

    回覆刪除