星期五, 6月 15, 2007

芝士波波(cheese ball )


買了這包“芝士波波預拌粉”(二記$20)已經好一段日子,昨天才有時間整,這款芝士波波一點都不難做,一出爐涼小小食真係好好食,好有芝士味,口感好湮韌呀!但等了一段時間再食,就會失去原有的口感,所以食前可放回焅爐中,焅2-3分鐘,就會好像崗出爐咁,一樣好味呀!

材料:

芝士波波預拌粉   250g(1) 成份:樹薯粉、澱粉、植物油脂、鹽及糖

                            100g()

                            200g

低筋麵粉                50g

泡打粉                    2.5g(1茶匙)

巴馬臣芝士            100g

 

準備:芝士波波預拌粉、低筋麵粉及泡打粉混合過篩。

做法:

1.      蛋和水拌勻;

2.      加入過篩粉類拌5分鐘至光滑;

3.      加入芝士用手拌勻;

4.      用唧袋在烤盤上唧成直徑2cm的球形;

5.      200度焅18-20分鐘金黃色即成;

食譜提供貼士:可在步驟加入喜歡的材料如糖、火腿、蔥或黑胡椒變化各種口味。


18 則留言:

  1. 嘩!好似好複雜咁既,我都有個包芝士呀! 我都想試下borr!!!

    回覆刪除
  2. 其實唔難,你去二記買呢包芝士預拌粉都有教嫁.

    回覆刪除
  3. YY Cake, 我o個日都買左兩包芝士預拌粉呀, 不過$22 好似得200g.... 我都未整呀....打算呢個weekend 整, 希望成功啦....成功左, 請妳食!!

    回覆刪除
  4. 我都買左包粉呀, 之前整過一次唔同預拌粉黎既, 整出黎都唔波既= =

    回覆刪除

  5. 集體回應:
    Vv   係咪二記呀!!係就係$20(250g)喎,好呀!!記住請我食呀!!!
    蠍     你之前點做嫁,有無用呢包嘢呀!!!

    回覆刪除
  6. 見你整得咁靚 搞到我都好想整 (其實想食多 d ) 等我都去入貨先得

    回覆刪除
  7. 我都好喜歡食芝士波波架 你整咁多食唔晒我唔介意出口架

    回覆刪除
  8. 我都好鍾意食芝士波波, 不過真係即焗即食就最好味!!!

    回覆刪除
  9. hiya 咁啱0既,我今日都整咗呢個波波喎... 自己開個麵,不過可能焗耐咗,定係個麵團乾咗啲 有啲硬囉~hehe

    回覆刪除
  10. 集體回應:   ta ta 整呀!! 幾容易做及幾好食嫁. 1號 哈.....你張大d個口呀!!!比粒你啦!!! GRACE 係呀!!!如果放多一日就唔好食,好似做麵包一樣,要好食,就要返焅一下.
    hehehaha e.....e.....入來看看先.

    回覆刪除
  11. @.@ 我琴晚都整左呀 咁岩既 你果D靚仔好多...

    回覆刪除
  12. 一包整到幾多粒呀?

    回覆刪除
  13. 集體回應: Mm&Jj 我看了你的作品啦!!!都幾靚呀!!!我用唧筒唧嫁,初初唧得無咁靚,後來再唧過囉. 黃夫人 如果2cm一粒,就可做到30粒到啦.

    回覆刪除
  14. 你俾你提醒我要去『二記』入貨啦!

    回覆刪除
  15. 我星期六都去了入貨呀!!!

    回覆刪除
  16. 你地做完快d食呀!!!最好一至二天就食完,我今天發現 發咗莓 呀!!!

    回覆刪除
  17. yy cake, 我想問如果我用卡夫芝士碎, 而唔係巴拿臣, 妳估得唔得呢?

    回覆刪除
  18. Vv  .......可能都ok嫁.你嘗試下呀!!!

    回覆刪除