星期三, 6月 13, 2007

老豆生日飯局

070607是老豆7x幾歲的舊曆生日,一家人一早約定去食飯了,原本是在大埔的,所以才做了款香蕉蛋糕,免周車勞動,蛋糕未食而化為蛋散,點知,為了就各人在九龍返工,所以去了apm的利苑食,實在太好了,帶着子曦,拿着蛋糕,一個人又點入大埔呢??幸好,今次不用半小時就到了.

大家這天都好開心,食物比預期好,坐的地方好舒服,可能是星期四的原因,亦不是太多人,談話中,二妹及二妹夫知道我有個yahoo blog,立刻用迷你手提電腦上綱看看,當他拿出來的時間,我還問他,這東東是什麼呀!!我老公話手提電腦囉,我好奇的拿起,找出我的blog給他們看看,我真大鄉李,興奮到忘記影下電腦上我的blog的情況添.

這就是香蕉蛋糕啦!!!不過當日各人都食得好飽了,沒有話好唔好食,但三妹話好有香蕉味,二妹夫話好好食,好有香蕉味,話在出面買回來都有人信喎!!可能他安慰我才咁樣講呢??

這两個呀!!!三妹及三妹夫,以為我會將他們放上blog,

所以用濕紙巾蓋着自己對眼.好........就放上來比大家看看啦!!!










 


10 則留言:

  1. 碟碟都好大碟wor...仲有蛋散 加埋你個愛心蛋糕 父親一定好開心

    回覆刪除
  2. 利苑D野一向都好好食, 但係都幾貴下

    回覆刪除
  3. 哇...個饅頭....好似好好味...

    回覆刪除
  4. 集體回應: JaKa Footprint 係呀!!原來諗返起,真係幾大碟嫁,老豆係好開心呀!!   Jenny Wong 我地都知好貴,但老豆生日,一人一份都唔係好貴.
    Bottle   饅頭真係好好食,要同上面個款皇庭醬爆骨d汁一齊食,重一流呀!!

    回覆刪除
  5. 利苑我最愛!

    回覆刪除
  6. 個饅頭脹卜卜好吸引呀!!!

    回覆刪除
  7. 好羨慕你地一家人(咁多人)一齊食飯呀, 我都好想有呢d家庭溫暖  你地菜單入面, 我最鐘意饅頭 & 蛋散

    回覆刪除
  8. 嘩, 好想食呀....一家人一齊食飯, 真係開心啦!!

    回覆刪除
  9. 集體回應: Cindy 哈...哈...好多人都好喜歡,但不是時時去呀!!實在太貴了. Mm&Jj 真係好好食呀!! ChrisLin 你可以做頭,相約家人一齊食飯呀!!!   Vv 我哋過時過節,父母生日,都會一齊食飯嫁.因實在太少在外家食飯了.

    回覆刪除
  10. 食飽飽再食真係side晒~

    回覆刪除