星期三, 6月 13, 2007

老公同事生日飯局

080607老公同事約定了這天為两位女同事生日食飯,點解有我份,無他,又係囝囝子曦的吸引力啦!!!其實都唔係嫁,我同老公d同事都食過好幾次飯,今次就有16位,而有三位我都是第一次見面,有位還想見見我喎!!!無他,又係我d甜品利器,成日整一大堆頭無人食,咪叫老公帶返工司囉,個個都食到流晒口水,而這位同事是新來的,亦未見過我,所以多口才咁講.

是日到了又一城一間幾大的意大利餐廳,間餐廳好浪漫,好多水晶燈,d碟好大,d款式又大,將枱因坐了16人,所以都好大...總之就好大啦!!!

原來有人生日,你只要同餐廳講,她們就會預備個蛋糕,還會有餐廳同事唱生日歌比我哋聽添.當日原來又是香蕉蛋糕呀!!!好香肉桂味呀!!!

子曦同姊姊玩得幾開心,其實是d姊姊開心d.

每枱都預備一份香草包及薄餅,好好食呀!!!我哋個枱咁大,當然有三份啦!!!










沒有留言:

發佈留言