星期五, 6月 15, 2007

杏仁蛋糕杯



昨天下着微微細雨,亦沒有諗着要外出了,所以留在家中,做做蛋糕、整整甜點,下午2時左右,在做緊芝士波波之際,妹妹就打來話她做的Shop有些晚裝辦賣,每件都係$100-200,平時賣到過仟的,現在有咁平呀!還叫我快快的出來看看,如果太遲,有其他客來時就賣光了,因弟弟6月尾結婚我還未買到衫呀!

子曦還未午睡,要他睡醒後才能外出,唯有等他啦!在子曦午睡時,我就做了這款杏仁蛋糕了,但還未做完的時候,子曦睡醒了,一路做,一路為他預備洗白白,因他去了便便呀!無計,唯有洗完白白,給他在盆中玩玩水,給我一點時間完成這款蛋糕呀!做完,趕着收拾場地,趕着為子曦打點,又趕着外出。

到了TST已是晚上745,叫老公放工後接子曦先去食飯,好叫我可以慢慢看,點知,老公話想先回家才食,咁他們就決定回家了!好,正好可以慢慢看呀!終放買到晚裝了,還買了2件,每件$200,還有3件平時的便服呀!雖然是衫辦,但都幾靚嫁,亦有少少不足,但諗着都只係穿一至二次,就算了。還等妹妹收工一齊食飯,回家已是晚上1130了,子曦與老公都睡了。

從海綿蛋糕變化出來的杏仁蛋糕,不但口感鬆軟,而且有煙韌的感覺,還帶有淡淡的杏仁味。出爐後可在蛋糕面塗上一層果漿。

用具:模10cmx3

材料

海綿蛋糕麵糊

                    3

砂糖                150g(我唔好太甜,所以用了110g)

低筋麵粉        70g

杏仁糖            70g

牛油                40g

模用:

牛油(塗在糢內)   少量

杏仁片                    適量

 

準備:

1.      杏仁粉放入150C焅爐烤5-8分鐘左右後,放置冷藏。(要放平及小心烤焦)

2.      杏仁粉混合低筋麵粉過篩;

3.      牛油用微波爐叮20秒至溶解;

4.      在模內塗上厚厚一層牛油,並鋪上杏仁片;

5.      170 C預熱。

做法:

1.      用全蛋打發做出海綿蛋糕,在全蛋加入砂糖坐放最細火加熱,繼續打發及要用手子測試蛋溫至人體溫度就要立刻離火(或用熱水坐熱)。繼續打到10成或可寫到8字為原則。可參考海綿蛋糕~全蛋法

2.      加入過篩的粉類(低筋麵粉及杏仁粉,因杏仁粉比低筋麵粉粗,可用大一點的篩,但要篩多幾次)

3.      加入微溫的牛油,先用少許麵糊拌勻才混入大量的麵糊中。

4.      倒入模中用170C30分鐘。

5.   出爐脫離冷卻即成。

9 則留言:

  1. no. 1, yeah!! 妳整得好靚呀.....雖然我唔鍾意杏仁既味道, 但我都想試一小口呀!!

    回覆刪除
  2. 你係第一個等到第一分享的人在這裡最興奮嫁,其實我都唔係好紅,成日都會第一嫁 你多D入來呀!!等我開多D分享先.

    回覆刪除
  3. 杏仁蛋糕你亞囝鍾唔鍾意食呀? 我d同事成日話小朋友唔係好鍾意杏仁味(其實杏仁都幾香丫 )

    回覆刪除
  4. 杏仁.... 驚驚.... 我食杏仁會嘔o架.........

    回覆刪除
  5. 睇見我都好想食!! 好精緻 我又要要

    回覆刪除
  6. 個賣相好正呀, 好似好好味咁喎, 睇下星期日有冇時間, 買材料學下整先...唔識玥問你...

    回覆刪除
  7. 個蛋糕做到好金黃呀! 好吸引呀!!!

    回覆刪除
  8. 集體回應:   大楷B媽媽   我是做比個朋友仔當生日蛋糕仔,等她一日一個,今天她話好好食喎!!她請了一淡比我食,真係幾香,幾鬆軟,唔太甜.好味.
    黃夫人 原來你唔like杏仁呀!!
     


    Mm&Jj 請你食, 比淡你呀!!!!
     


    Lilian 係呀!!!可能影相會深色d.但實際都好金黃.
     
    ChrisLin 好呀!!一d都唔難整,但就要花小小時間貼d杏仁片呀!!!到時你問我呀!!
     
    J J 多謝呀!!!你食唔食一淡呀!!!

    回覆刪除