星期二, 7月 24, 2007

☆木綿芒果蛋糕(自創篇)☆

木綿芒果蛋糕(自創篇)

上次做了個小豆苗生日蛋糕後,有淨一些現有食材,所以用來做一個自創蛋糕,這個蛋糕靈感來自上次母親大人生日的Cova芒果蛋糕的,大家看看似唔以呀!我感覺就有點似啦!但海綿蛋糕就沒有Cova的有芒果味!但味道都有70%相似架! 其實大家都做到的,非常簡單,只要有以下食材就做到啦!


材料:

海綿蛋糕(切淨)

芒果肉(用淨)

忌廉(適量)


步驟:

1.      先將海綿蛋糕用攪拌機打碎;

2.      將芒果肉用攪拌機打成茸;

3.      忌廉用打蛋器打至起身;

4. 先放海綿蛋糕碎,用細細力壓平,

再加一層忌廉,

再加一層芒果茸,

再加海綿蛋糕碎,

如此類推一路加上去,

你喜歡幾高就做幾高,

放入雪櫃定型,去模就完成啦。



千祈唔好未放入雪櫃前脫模呀!

老公話係咪唔用模好D

COVA蛋糕好似無用模,

咁我就嘗試脫模看看,

誰知一路下斜,一時情急,

就變成一隻荷包蛋啦!(抄爛版)




 


20 則留言:

  1. 呢個真係唔難整 又好好味WOR .......... 我又要試下整先得 不過要去買你果D圈圈模先

    回覆刪除
  2. 個賣樣真係得得地喎~~味道又如何呢 ,我諗都會好食架~~

    回覆刪除
  3. 你真係好勁呀~~~~~

    回覆刪除
  4. 睇離......... 都要快d去買個blender先得啦

    回覆刪除
  5. 我都好想食呀!搵日都試試先!

    回覆刪除
  6. 好得呀!有機會試試先!你好勁呀!

    回覆刪除
  7. 幸福小女人- Diana2007年7月24日 下午7:26:00

    唔係呀, 我見你第一二張好靚, 無爛到呀??

    回覆刪除
  8. 幸福小女人 - Diana 因為呢個係第三個嗎??第三個咪爛咗囉..變咗荷包蛋呀!!

    回覆刪除
  9. 學cova ? 你都幾得喎, 不過等我學d基本野先, 平時得個講字都冇整。唔怕話你知, 我試過整日式cheese cake, 豆腐cheese cake & chocolate cookies架,仲有木康布丁,都叫成功架 

    回覆刪除
  10. 海綿蛋糕就咁整碎壓實就可以架喇??洗唔洗好似整餅底咁有牛油先癡到架,我驚一切就散噃~~

    回覆刪除
  11. 好得喎! 等我搵次試吓!

    回覆刪除
  12. 實唔實架???會唔會好易變型呢??? cream加d芒果汁可能會再好味d?

    回覆刪除
  13. 集體回應: Mm&Jj 可以不用模架,就咁放,一層一層放,不過就要好手勢呀!!要圓d呀!! bigheadMABEL@草 好味,好有芒果味,同cova的相差唔多呀!!但個樣就無得同人比啦!!
    黃夫人 多謝呀!!!我都係學人啫.
     
    little four 所以我改她做"木綿"呀!!
     
    pandayan 幾好喎!!又幾好食喎!!
     
    Jenny Wong 哈哈....真係好好用架...
     
    Arale 小雲 超容易,好簡單,又好食...
     


    Cindy 真係得????你都嘗試下..好好食架.
     


    ChrisLin 原來你都係大師父,你平時都好謙虛喎!!!你真係要多多指教先真呀!!
     


    coralcat103 不用不用,加了牛油就唔同晒啦,亦好肥的口感,cova個個芒果蛋糕都係咁的,鬆鬆哋.你 看看我
    我的引用140707呀!!見見個cova蛋糕就知啦!!
     


    大蚊 你可變通一下,可能好味架,cova的芒果蛋糕都係鬆鬆哋,切開係唔會跌的.因cream雪完會實d. 你看看我的引用140707呀!!見見個cova蛋糕就知啦!!
     
     
     
     

    回覆刪除
  14. 好吸引呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  15. hah~ 因為琴日公司太忙, 只係睇無留言啊! 其實我味食過cova蛋糕呢! 不過你講到咁好味! 我信你既!! 起碼做得好似樣啊

    回覆刪除
  16. 集體回應: SukiYummy~~~~~^o^
    vanlily 唔緊要啦!!我都係講下,唔好咁認真呀!!不過你留言我都好開心.我又時都看無留言比人架.

    回覆刪除
  17. 個樣真係幾似喎!叻叻!

    回覆刪除
  18. HELLO!我睇完你整個蛋糕好好味今日就試整啦,雪完幾個鐘起返個模出黎唔夠10秘就跌哂D野出黎喇,有咩方法唔會跌呢?唔該哂..

    回覆刪除