星期二, 7月 24, 2007

難忘清香白蘭花香

中午食飯時間,走去蛋糕食材店買點東西,因要走两間,去完一間到另一間時同一條路,見到有個亞伯拿着一個籃,放着有D白蘭花,好耐無見過啦!人來人往 ,咁多人在街上,都比我見到他坐在其中一座大廈的走火通道門前,唔買都唔得呀!


以前住木屋時就成日見到,而且唔止係花,而係成棵白蘭樹呀!淡淡的花香,真係令人難忘呀!


所以行了幾步都要回頭用$10買了2包仔,都幾貴喎!但真係好香,拿着白蘭花到bakingwarehouse買D嘢,個姐姐都話 ,好耐無見過白蘭花啦 !好香呀……






19 則留言:

  1. no 1 係我自己呀!! 無聊....做下嘢,想下功課點做...想唔到又無唔知點做....玩下自己都好呀!!!

    回覆刪除
  2. 你到唔細心睇人家既blog!   細心d就會知道我邊日生日! 舊年生日那天如何艱辛地渡過: http://cindyandmarco.spaces.live.com/blog/cns!D4B67927894ACBA6!1103.entry
     

    回覆刪除
  3. Cindy sorry sorry呀 !!!有看,不過真係唔細心呀!!重以為呢日唔係呀嗎????

    回覆刪除
  4. 我都好喜歡白蘭花的香味架~~~

    回覆刪除
  5. 我以前細個都係住木屋架(竹園村~) 所以都係經常聞到白蘭花的香味,以前阿媽仲會插一朵在耳邊添~ 彩虹地鐡站都有個婆婆賣架,不過唔知幾多$呢?

    回覆刪除
  6. 我屋企後面條街種晒白蘭樹。雖然現在仲係細細棵,但早排開晒花,勁正﹗

    回覆刪除
  7. 我有時o係上環返工都見過有亞婆賣白蘭花,真係好香架 

    回覆刪除
  8. 你張相影得幾好呀 仲有 : 我已經冇樹啦 同埋 我唔會再為呢件火屎事件而唉唉聲呀 我會積極面對同埋尋救另一解決徒徑  多謝你的鼓勵呀

    回覆刪除
  9. 係呀,以前係街到有時都會見到d 阿婆賣架,真係好香架.........

    回覆刪除
  10. 我都好鍾意白蘭花既味

    回覆刪除
  11. 有時係因為賣花既婆婆, 我才會買這些花的, 不過又真係好香呀.

    回覆刪除
  12. 我小時候屋前都種左一棵白蘭花, oh~~~ 小時候既回憶又返晒黎啦

    回覆刪除
  13. 唔...... 白蘭花好香呀

    回覆刪除
  14. 我真好鍾意白蘭花的香味。今年夏天開始係office附近的地鐵站口有個婆婆每朝都會帶d白蘭花來賣的,我有時都會買一包,放在office的冷氣口,真係一室香氣的,令人好舒服。

    回覆刪除
  15. 但係好快變黃呢~~~

    回覆刪除
  16. 集體回應: 1號 係呀!!好耐無見過啦!!!真係好清香... poonpoon 我以前住朱古仔村.... 我亞媽都係呀!!! Angel 你就好啦!!可以成日見到,還好清新添,還不用買呀!!!
    ChrisLin 上環都有.....我還以為舊區先有添....
     


    GG 多謝呀!!我影咗好多張選得一两張咋....
    無時就好啦!!放鬆心情.....迎接下一個目標...加油..前進....
     


    mydoggieshop老闆娘 見到就買下來欣賞下...
     


    師奶仔 / sweet Irene 香..好香...好好香...
     
    Purple_purple 我有時都會咁諗,幫下d低收入人仕,他們都係用自己勞力去搵錢.有付出...
     

    大楷B媽媽 小時候真係有好多美麗的回憶呀!!
     


    Mui家姐 放响冷氣口.....我未諗過喎!!又幾好喎!!嘗試下先....
     

    回覆刪除
  17. 大蚊 係啦!!今天已經有小小黃啦!!! 唔知放得幾耐啦!!!

    回覆刪除
  18. 天然o既香味, 聞起o黎真係好舒服,!!

    回覆刪除
  19. 我公司樓下都有白蘭花賣, 有時都會買d返去擺, 不過第二日就紅到黑咁...

    回覆刪除