星期一, 7月 23, 2007

☆榛子咖啡曲奇☆

榛子咖啡曲奇

買了新唧咀,當然要嘗試下啦!

週六等緊去小豆苗生日會時,同老公食了個甜品下午茶後,在家還有時間,不如用下個新唧咀做下曲奇先,真係唔錯喎,幾靚喎!d花好明確喎!還好容易用添,不像細的唧咀,好難唧!呢個好正呀。

溫馨提示:

1.      我用了3合1咖啡粉,所以可減少糖份。

2.      如果想唧出來的花紋明顯些,可放入唧袋後入雪櫃下層雪15-20分鐘。

材料:

低筋麵粉        110g

無鹽牛油           100g

咖啡粉一包(3合1) 約15g(已有糖份)

榛子粉              25g

砂糖                  100g

                          40g(一隻)

步驟:

1.     蛋回復室溫;低筋麵粉、榛子粉、鹽及咖啡粉混合過篩。

2.     牛油加砂糖打至發白;

3.     蛋分3次加入,一路加入一路拌勻;

4.     篩入粉類用膠刮刀輕輕拌勻,入唧袋唧出曲奇。

5.     入預熱焗爐170度,15-20分鐘。










 


32 則留言:

  1. 你做得都唔錯喎~~ 好正呀~~我都做咗呀  

    回覆刪除
  2. 好靚喎! 你整咗幾多粒呀??

    回覆刪除
  3. 好靚呀 等我都試吓先得....

    回覆刪除
  4. 個 唧咀真係唔錯喎, 好靚.  咁就梗係要加埋你有高超的水準啦

    回覆刪除
  5. D條紋真的ok呀....正

    回覆刪除
  6. 你個食譜真係詳細~我都要試下整先前

    回覆刪除
  7. 哈哈~~你o既唧花技術已達爐火純青境界,下次睇怕你可以成個字唧曬出嚟添呢,就係呢個字啦 "Hallelujah @YY Cake"

    回覆刪除
  8. 整得好好呀 不過我對唧唧仲未得呀 唔知會唔會我一次放大多係個袋的關係呢?!

    回覆刪除
  9. 幸福小女人- Diana2007年7月23日 下午5:09:00

    呢個我又可以試喎..haaaaaaaaa 但我得榛子醬... 咁做唔做到?

    回覆刪除
  10. wa 你係咪乜野都識整架....好似好好味呀..........

    回覆刪除
  11. 幸福小女人 - Diana 你嘗試張榛子粉改用榛子醬都應該可以的,不過低粉就要加返約10g.

    回覆刪除
  12. 入唧袋後放雪櫃.... 又學到野喇!

    回覆刪除
  13. 好靚呀 !可惜我不太好cookies

    回覆刪除
  14. 如果要我唧, 一定唧衰哂啦, 希望有一天我都會做到啦

    回覆刪除
  15. YY Cake, 可否幫我買唧咀 & 玫瑰花模呀? 我得閒date你拎ar!

    回覆刪除
  16. 榛子cookies我都好想試吓做~~~~

    回覆刪除
  17. 好靚丫 ~~~ 好想食

    回覆刪除
  18. 你個"S"好有美感啊...!!......仲好美女feel添.....!!.....讚..!! 我之前都無啦啦買左包榛子粉..真係要快d用左佢至得...呵呵..

    回覆刪除
  19. 賣相好得啊!! 好想食呀...

    回覆刪除
  20. d花花唧得好靚呀!相影得仲靚 上次我只整榛子味,因為有細路仔食唔 可以加 咖啡味 其實我好鍾意咖啡架,有日日飲一杯咖啡的壞習慣

    回覆刪除
  21. Cindy 又分別去两間食材店喎!!不過唔緊要啦!!!都係同一條街....

    今天會買,唧咀係咪我用的三個呀!!

    回覆刪除
  22. 好似花生啊....哈哈哈...好得意

    回覆刪除
  23. 集體回應:
    大蚊 都有30塊架.
    ♥阿愛♥ 我入去都未見你POST出來架....
    cream 做咗話我知呀!!


    Jenny Wong 多謝你的讚賞呀!!


    為食加菲 /  sweet Irene   多謝你哋,係呀!!雪一雪就可以咁靚.


    師奶仔 好呀!!整完話我知喎!!


    ♥白文e蚊♥ / 小悅 / 綠蛙    請你食呀!!
    何師奶 還未到呀!!係初哥.....喀....好長喎!!你玩嘢咩.....

    Mm&Jj 如果太多當然唔好啦!!我想...最多七成都OK,容易控制呀!!

    mydoggieshop老闆娘 當然唔係啦!!!
    黃夫人


    vyvy 真可惜啦!!


    ChrisLin 唔難架...你試多D就得啦!!越做越靚架.
    Karen 做下呀!!幾好食架..
    小琪 有時買到D食材留响到,不如就用晒它呀!!同我一樣呀!!!




    laam 我唔飲得,因飲完胃唔舒服呀!!不過上次做完拿去生日會,都有BB食,我當時都有D擔心呀!!


    Bottle 花生...又幾似喎!!!
    Cindy 我買咗啦!!你得閒打比我取呀!!
     
     
     
     

    回覆刪除
  24. 幸福小女人- Diana2007年7月24日 下午7:22:00

    多謝你既提議呀!! thanks~~  

    回覆刪除
  25. 幸福小女人- Diana2007年7月25日 下午8:18:00

    唔好意思,, 我想問呢個Recipe既SALT係用幾多, 係咪少許得架啦??? 同埋呢個份量, 以你個size...你太約做到幾多隻出黎呀? 麻煩晒~~

    回覆刪除

  26. 幸福小女人 - Diana  
    小小就得啦!!1/4小匙就得.做到大約30塊啦!!
    不過要看看你的尺寸喎!!如果一個7寸咁大,就只係做到一個咋.

    回覆刪除
  27. Hallelujah @YY Cake : 我呢幾日唔得閒,而家先留言俾你呀......我想買唧咀,看過你o個d,但係都唔知應該買邊d,你可唔可以介紹一下俾我.....我想襟用d,但唔好太貴喎!!!Thanks!

    回覆刪除
  28. 爆炸魔女(係個仔改) 你想用來做咩架,唔同用法可有不同唧咀喎!!!

    大的多數用來唧曲奇,細的會係用來唧CREAM.

    回覆刪除
  29. 唧得好靚呀 ! COOKIE 係我弱項啊...若果有日可以整到咁靚既 COOKIE 就好lu....
    [版主回覆11/03/2007 10:04:00]一d都唔難架....
    你都得...

    回覆刪除
  30. 我近來唔喜歡食但喜歡整
    就咁牛油曲奇係咪就唔要咖啡粉就得架喇?
    [版主回覆11/03/2007 10:05:00]如果唔要咖啡粉,就要張它的分量變為底粉啦!!

    回覆刪除