星期三, 7月 25, 2007

☆紅莓曲奇☆


紅莓曲奇

美食』第一擊!

週六,有弟兄姊妹來家聚會,這天是『美食週』,

所以作天老公接子曦,自己就先回家做一些可放得耐的甜點,先做曲奇啦。

溫馨提示:

如果想曲奇做型靚些,可用一張卡紙捲起麵糊後,

先放入冰格定型,拿出再切。這樣就會好靚、好圓啦!


材料:

低筋麵粉                        150g

無鹽牛油                        100g

糖粉                                75g

                                    25g(半隻)

紅莓乾                            40g

步驟:

1.      先將牛油和蛋回恢室溫;

2.      低筋麵粉過篩;

3.      牛油打軟身後加入糖粉(2-3)打至變白;

4.      將蛋小量力入及不停攪拌打勻;

5.      再篩入麵粉用膠刮刀拌勻;

6.      加入紅莓乾;

7.      用保鮮紙包着放入雪櫃(冰格)30分鐘後拿出做型;

8.      放入預熱焙爐中層170C15-20分鐘。




如果想曲奇做型靚些,可用一張卡紙捲起麵糊後,

先放入冰格定型,拿出再切。這樣就會好靚、好圓啦!

頭先下載相片時,發現有幾張係焙緊曲奇喎!

又唔係我影喎!點解會有架?

鬼馬啦你!

焙緊時,我走去洗白白,

亦無叫老公看火,但他就靜雞雞走去影相,

平時叫你幫我一路做一路影你又唔制,

你無聊之下竟然同我影呢幾張相,

好啦!

見你咁有心,放兩張出來比大家看下啦!







 

 


21 則留言:

  1. 你老公真係幾有心喎, 底你整咁多美食佢啦

    回覆刪除
  2. 點呀 ? 係咪將d糊包o係保鮮紙, 再用卡紙捲起放入雪櫃, 跟住先切一片片 ??? 係咪咁呀 你老公咁幫手, 你咪醒兩草野佢當人工囉

    回覆刪除
  3.  集體回應: 綠蛙 他唔係樣樣都會食架... ChrisLin   當然要用保鮮紙啦!!唔用都得,你張紙要好乾淨,唔好脫紙毛. 叫老公比返兩三條紅三魚我至真,買返多d食材做甜品過他喎!!!

    回覆刪除
  4. 你既弟兄姊妹真係有口福啦~~

    回覆刪除
  5. 我都做過兩次呢個紅苺曲奇, 但每次雪硬左再切, 都會因紅莓太硬而切爛晒d餅, 如何避免這問題? 你個焗爐好pro呀.

    回覆刪除
  6. 集體回應: bigheadMABEL@草 我時時,間唔中都會做d甜點比他們試下,係試味個種呀!! 小寶 你要先看看d莓是否好硬先,如果真係硬身,你可用d霖酒浸一浸,變軟後印乾水份,再用就不會有這情況啦!! 或月一把有齒的刀,應該會容易切d.

    回覆刪除
  7. 你老公影得好過你喎

    回覆刪除
  8. 幸福小女人- Diana2007年7月25日 下午2:23:00

    你老公好鬼馬喎 , 證明佢都好注重你整既野食啦~~ 我見好多人做紅梅曲奇,, 可惜我唔食好梅!! 但你做得真係好靚好圓呀~~

    回覆刪除
  9. 愛食先生 與 E人仔2007年7月25日 下午2:38:00

    你老公幾好~~~~!!!!  好乖呀!!! D cookies焗得好靚呀!!!

    回覆刪除
  10. 好靚呀! 你整咗幾多塊呀 ? 我見好似 d 材料嘅份量唔係好多咁 ! 低能問題: 我冇焗爐,咁其實用多士焗爐有冇可能做到cookies/蛋糕架呢??真係超想整呀!! ! 焗耐d得唔得呢可?? 不過我諗都係無望架喇........  

    回覆刪除
  11. 你老公咪好囉... 去偷影... 我個黃老爺去食呀!

    回覆刪除
  12. 哈~你老公又會偷影咁攪笑既   不過話時話款cookies既外形都好得,等我下次試試先~ 另外請教一下,雪完再焗係咪會變成硬身曲奇?

    回覆刪除
  13. 你地2個影相都影得好好喎 你又整cookies 我都未整 呵呵

    回覆刪除
  14. 你老公真鬼馬﹗你的曲奇好圓呀﹗切得好好呀﹗

    回覆刪除
  15. 其實係超巿買到的plain flour是低筋還是高筋呢?因為我想做曲奇,但又無時間去baking house買材料,所以想係超巿買呀。有無好介紹?

    回覆刪除
  16. 你真係好鬼勤力jar,成日開爐!

    回覆刪除
  17. 你老公好鬼馬呀~~ 做左你助手咁,曲奇好靚,牛油味濃,紅莓乾又帶酸甜,食到唔停口呢!

    回覆刪除
  18. 你好~第一次留言,請多多指教,有時間黎我度探吓我! 啲曲奇焗得好靚呀~ 原來你老公先係高手,平時收埋收埋唔肯影,唔通佢怕你知佢影得好成日叫佢影

    回覆刪除
  19. 集體回應:


    Jenny Wong 係講得好啱...他有部單鏡反光機,呢部都係他的,我拿用來咋....
     
    幸福小女人 - Diana 你可改用其他食材,例如花生,朱古力粒,藍莓,杏仁.......
     


    Keiko 只是今次咋....
     


    大蚊 做到30塊到啦!!都要分二次焙呀!!
    明知呢個問題係無可能,你重問????? 焙爐最小要有200度,唔係時間問題呀!!!
     


    黃夫人 偷 食,你唔check下他,咪咁遲先知呀!!!會食過返尋味你就知....

    回覆刪除
  20.  集體回應:

    Aquarius 無啦啦比人笑...
    係呀!!會 硬身d,亦係脆口d.
     
    Mm&Jj 老公叫做有少少研究啦!!係呀!!又整呀!!
     


    Angel 係啦鬼馬,係呀呢個方法都係第一次用,都幾好喎!!


     
    Mui家姐 我好小在超市買的,但我聽人話,通常見到的都係中筋,高筋,但如果你去d大d的超市,會有d可做cake的低麵,但你要望真d,通常有個曲奇或cake的相响個包裝度的.


     
    Cindy 多謝呀!!
     

    為食mui 你講得好啱呀!!
     

    查查 多謝你的留言呀!!我相信你的看法呀!!不過我一早就知他影得好過我呀!!因為他都好喜歡影相架.

    回覆刪除