星期五, 7月 27, 2007

一人午餐

昨天,帶子曦到奶奶家後返回將軍澳,要同子曦換返一對細一尺寸的返學白皮鞋,因上次買時,子曦不肯嘗試穿著,還哭起來添,他什至連自己穿著的涼鞋都不肯比我們除下添,氣死人啦!所以只用他穿著的涼鞋作比較,因他是不會喜歡一些未見過的東西,及一些他不熟的物件。

上次爸爸買了一個新背包給他,他只是知道是自己的,但就不肯背起他,昨天沒有用BB車,所以將他所有的東西放入背包,叫他自己拿,誰知,一路背著,就一路講“唔鐘意” 唔鐘意” 唔鐘意” 唔鐘意”,行到落地鉄,在大玻璃門前返光見到自己背著背包,第一時間就要除下,真係無收呀!

換完鞋子後,食了一個一人的午餐,這間是第一次去,不太多人,亦想食一碗台灣牛肉麵,原來一個餐有菜、有一款小食,還有凍飲,我選了牛根粗麵、甜酸鳳爪、還有個甜配菜及凍奶茶;多謝作為$31。不過在拍照時,都有人眼望望呀!快手快腳影完收返部機先,唔係被人拆機添呀!




後到超市買一點東西回家做下甜點先,在凍櫃前面看看,後來有個小肥仔帶了兩個女孩子來,指着一種牛油;

呢……我用呢種架,得架,之後小肥仔走了,

而我亦見到呢两個女孩子車上買了一點做蛋糕的材料,

我想……她們應該是想做蛋糕啦!

但為何買呢種牛油呢??唔係嘩!食麵包就一流,做蛋糕好似唔係幾好食喎!

後來我忍唔住,要出聲講啦?

我問:你哋想做咩呀!做咩蛋糕呀!

她們原來拿着一本蛋糕書,比我看看想做什麼蛋糕,原來係紐約芝士蛋糕,後來我們就談起來,還教她們選什麼食材添,講起蛋糕,真係停唔到呀!後來我還同她們講,我有個BLOG架,你哋上去看看呀!

哈…哈…成機宣傳下先,

她們重問我,你好喜歡整嘢食架,你好叻架,哈…哈…

我當然話唔係啦!

因為我真係唔係嗎?

不過就好鍾意整蛋糕甜品囉,你哋記住上我BLOG呀!

要留言呀!

話比我知你哋係你地呀!

唔知,

這两個小女孩會否上來留言比我呢?


24 則留言:

  1. hi~~得閒黎我blog到

    回覆刪除
  2. 個台灣牛肉麵好得咁喎

    回覆刪除
  3. 你呢種宣傳手法又幾得喎~~~

    回覆刪除
  4. 用咩機影啊?...單反? 唉...我覺得相機大左就好痲煩

    回覆刪除
  5. 我有時都會架,見到人地買錯野,我都會出聲架~ 碗麵真係好得喎~ 而且價錢相宜添~

    回覆刪除
  6. haaaaaaa!!不過有時都會係咁!我好鐘意芝麻街ga!!我細個讀緊中學個時!我係條街到見到有個女仔拿住一個袋(芝麻街)我都拍佢問佢個袋係邊到買,之後我仲街雲香港,九龍,尚欠新界冇去咋!但都找唔到!最後幾個月後好多地方都有得買!我先買到咋!haaaaaaaa喂遲d我整cake時希望你細心解答我的問題啦!!我好煩ga!! 

    回覆刪除
  7. Hallelujah @YY Cake : 咦! 咁啱o既~我係都將軍澳友呢 ,近排冇咗吉豬島,真係少咗個好去處呢,攪到我呢個師奶仔,冇'訂'行添

    回覆刪除
  8.  

    Hilda 去咗啦!!!留咗言添啦!!!

    回覆刪除
  9.  

    何師奶 鄰居...
    得閒請教你d煑餸心得先...

    回覆刪除
  10.  

    曲奇小欣子 你真係好鍾意 芝麻街 ,死啦!!我老公响芝麻街間公司做架....
    你問啦!!我識答你都會答架....

    回覆刪除

  11. Bottle
    呢部....出街用架. 在屋企就另一部,pro  d,大部d,單反就只有老公有,我唔識用.

    回覆刪除
  12. 集體回應: 堯堯(from傻媽) 都唔錯喎!!牛根好琳... 大楷B媽媽 講開先講咋..平時我都無講架...
    poonpoon 我見她們小孩先出聲,我d咁架年紀的人就煩d,以為自己好識嘢個種呀!! 唔問道都唔出聲呀!!我講我自已咋下,唔係話....人呀下...

    回覆刪除
  13. YY Cake 我都成日去哩間餐廳食嘢0架!我都同妳用埋同一款相機呀 大家將軍澳友幾時見呀

    回覆刪除
  14. 我前日跟你的造法整了木綿芒果蛋糕,因為近日身邊有4位朋友生日啊~~簡單易整又方面帶給朋友吃。他們都讚好呢~~ 不過我覺得不夠你整的漂亮,看不出是一層層的~哈~

    回覆刪除
  15. 哈哈哈! 子曦好好笑! 諗起佢一路行,一路講 "唔鍾意" 嗰個樣,真係諗到都覺得又可愛又攪笑!

    回覆刪除
  16. 哈哈.......我都俾你笑c我啦........ 買野買買下變宣傳.........你都得架啦你...... 不過你的分享又真係好正....有晒圖咁..令人易明好多....封左你做偶像啦我... 你個一人午餐...你食得晒架.. ......好多野喎..

    回覆刪除
  17. 你好搞笑呀, 行街買野都做到宣傳~ 我都係cookie monster 的 fans呀, 哈哈!

    回覆刪除
  18. 話時話, 出街食野時影相會吸引到奇異目光...有時都好尷尬  真佩服你, 去買野都幫自己宣傳

    回覆刪除
  19. 好多野食丫 ~~ 正正~~~

    回覆刪除
  20. 31蚊咁多o野食, 好底喎!

    回覆刪除
  21. 集體回應: cream 呢間我都係第一次去咋...呢部機係信用卡送架...街坊你好呀!!!搵日一齊食下呀!! coralcat103 學到嘢喎!!我覺得都幾好呀!!不一定做層次的,但都層就靚d...我都就來生日喎!!!! 第一百隻羊 好笑,但又氣死人呢????
    小琪 有時見到明知唔出聲..好似唔係幾好呀!!天生8掛的我,都無呢由唔8下架,順利當然要做下宣傳啦!!食得晒,d嘢好細碟咋...
     
      喬媽 都過得去啦!!
     
      Lilian 多謝呀!!
     
      ChrisLin 係呀!!諗住唔影,但想起個blog無相看,不傳神呀!!!
     
      小悅 / GRACE 係呀!!底呀!!
     

    回覆刪除
  22. 我係呢度上面住架,成日都會去呢度食,餐牌多到睇唔哂!!!!!hehehe

    回覆刪除
  23.  

    SukiYummy~~~~~^o^ 又係街坊.....

    回覆刪除