星期一, 5月 07, 2007

益力多芝士凍餅




這天,因miumiu好想食芝士蛋糕,所以做了,還問她明天會否回教會,她講:返!粉絲嗎!就是一句話,令我好深刻,我才一回家就做了這個凍餅,第二日才帶給她,點知第二日,她沒有出現,幸好我沒有帶,因實在太多東西要拿,及與子曦老公一齊,及又想影相放上blog,所以沒有帶回教會。這天,Icy想做蛋糕,昨晚已經相約了今天會到我家做餅,返完教會,食過午飯,回到家中,就開工了,亦再做了這個凍餅,亦做了咖啡雪糕,她是要外買取走的。下午,miumiu、小慧、貝禎、包叔叔及冰冷ee一行五人來到我家,瓜分了這個凍餅之餘,還食了我前幾天做的芒果雪糕了,她們都講,雪糕好味,蛋糕使加好味,miumiu還取了三份帶回家給媽媽添;這天真係開心,當然,最開心的都是子曦,因她有咁多哥哥姐姐同他玩,原本已經洗澡好的他,又玩到汗流浹背了。


材料:

8寸模


餅底


消化餅乾碎                 100g


無鹽牛油溶液             50g


藍莓芝士


忌廉芝士                     200g


砂糖                             65g


淡忌廉                         170g


益力多                         130g


藍莓果茸(或果醬)       130g


原味乳酪                      80g


魚膠片                          5


凍水                              50g



裝飾


果凍一包


2茶匙砂糖


果茸少許


預備:


先將餅乾壓碎,牛油用微波爐叮20秒至溶解,將牛油放入餅乾碎拌勻,平均放入模中輕輕壓平放入雪箱冷藏備用;


魚膠水放入凍水浸軟,拿起放入50g水中,用微波爐叮至溶解,先用20秒,看看全完溶解,如還未溶解,再叮10秒,直至溶解為止。



裝飾:果凍放入2茶匙砂糖,用開250熱水拌勻,凍餅凝固後放入餅面,再加果茸用义打成大理石紋。



步驟:


1.      用電動打蛋器以中速將忌廉打至七成軟身備用;


2.      用電動打蛋器以中速將忌廉芝士打至軟身,然後分2-3次加入砂糖拌勻;


3.      再加入原味乳酪繼續打匀;


4.      加入益力多,轉用膠刮刀拌勻;


5.      把藍莓果茸加入芝士混合物,用膠刮刀拌勻;


6.      然後拌入1的已打起的淡忌廉;


7.      預備好的魚膠溶液,把魚膠溶液加入拌勻;


8.      倒入放好餅底模內放入雪箱凝固。















 

17 則留言:

  1. JELLY面好靚呀 凍餅好似好難整咁, 同埋好似會好肥, 減肥中都係睇下算

    回覆刪除
  2. 果冰面真係幾靚架,又簡單就可裝飾得好好,凍餅一d都唔難整,只要將所有材料加入,最後加忌廉及魚膠粉定型就做到了.肥.................都幾肥架,但係好好味,食小d咪得囉,見你個樣都唔係好肥.

    回覆刪除
  3. 好靚好清雅 .I love it. 遲d一定整.

    回覆刪除
  4. 係呀!!!好清雅呀!!!我都好鍾意用啫喱或果凍裝飾的.

    回覆刪除
  5. 我呢個樣係未生前既, 生左大楷B到而家肥左10磅有多...

    回覆刪除
  6. 哈!!!!我都肥咗,我生完已經輕咗,同以前係一樣,但身型就好似生完一樣呀!!! 走了樣呀!!!

    回覆刪除
  7. 好野 又學多一樣野 要試下先得

    回覆刪除
  8. 學多D,做多D,就會成功D............... 記住比我看呀!!!

    回覆刪除
  9. 我有D問題想問一問 個冷餅大約要雪幾耐先會 凝固架?? 如果我家中只有甩底果D蛋糕模 我可以用來整凍餅麻??? 

    回覆刪除
  10. 大約冷藏2小時就會凝固的,我都係用甩模,唔用甩模係取唔到出來架.如果想取出來,蛋糕凝固後,放在一個杯上,用風筒吹d熱風向個模邊,一路轉,一路吹,個模邊就會好容易脫出來的,底就用刮刀.

    回覆刪除
  11. 我都好想食呢個蛋糕...
    不過廣州無藍莓買呢...>.

    回覆刪除
  12. 有無藍莓醬呀!!!我都係用醬架,咁一定有益力多啦!!!!

    回覆刪除
  13. 我整左喇 今晚就會送比DADDY食 希望好食喇 不過我個TOPPING同你有小小唔同 因為我買果凍時 果個人話我落果凍時好易會整得唔好 我就即刻改用呢個TOPPPING喇

    回覆刪除
  14. 嘩!!!!你DADDY一定好開心,其實果凍一落面遇冷就好快定型,所以要快手快腳,如果唔係就好容易走靚.

    回覆刪除
  15. 多謝你既食譜呢
    我都整了~hehe~不過冇你整得咁靚 我加了你個blogblog做引用,謝謝你
     
    [版主回覆07/25/2008 12:06:00]咁我要入來看看先得....
    最重要係有自己的個性,唔一定要跟足架....

    回覆刪除
  16. 你好呀 !
    你整ga蛋糕好靚呀 !!
    我想問你我唔中2用果醬,可以用咩代替呀 ??
    [版主回覆04/24/2009 17:05:00]可以用新鮮水果...
    或.........其它水果味,但要選合適的才不會影响味道呀!!
    芒果都唔錯....

    回覆刪除
  17. 我想問下..如果想係4人既話...甘個份量係吾係除2?
    [版主回覆05/06/2009 11:05:00]你嘗試做一半呀!!!

    回覆刪除