星期五, 5月 11, 2007

四餸任食...飽飽



昨天,除了做了黑椒香蒜芝士曲奇外,亦要做飯了,

一星期一次,唔煮都感到好過份,所以中午與子曦去街街食完飯,

又到新學校交第一期學費..........都幾貴,

(一個月要成$3800,但原來還未計如果學費將會加價).

之後就到了商場行行及買餸,今次買了有機菜芯及番茄,其他家中已經買了.

但開始煮的時候,發現原來無肉食,老公無肉係唔得,

所以尋雪箱有沒有可做的食物,
被我發現原來還有五隻雞翼,

所以做了一款楊蔥雞翼,另一款就係蒜溶四貴豆,

抄菜芯及番茄抄蛋.除雞翼外,全部都係有機菜....

點知煮煮吓,子曦去了便便,

老公又未返,唯有放下煮的番茄,

幫子曦洗pat pat及洗白白,子曦喜歡玩水,

所以放他在盆子裡玩一會,他快到两歲了.

做完飯看看子曦,點知他玩到d水都涼了,還只餘半盆水添,

他見到我,都自動自覺起身呀!!

平時,叫了好多次都唔很起身呀!!!真好笑呀!!!

老公回來,開飯了,他果然問我,點解只得咁少雞翼呀!!!


8 則留言:

  1. 嘩,我最鐘意蕃茄煮蛋呀!!!!不過我上次煮得好失敗,唉!!!!!!你話我係唔係好屎呀!!!

    回覆刪除
  2. 哈......哈.......點會呢,愛人煮的,一定話好味啦!!!!

    回覆刪除
  3. 點解唔煮薯仔洋蔥雞翼呀?

    回覆刪除
  4. 哈....多謝你的提議呀!!!我無諗過....加上家中沒有薯仔呀!!!下次一定要整呀!!!

    回覆刪除
  5. wowoow 4個看似簡單的送菜 不過都幾蝦人整得好食!! 不過睇見你的相都知味道一流了

    回覆刪除
  6. 你都講得好對呀!!!不過我都係入到口個種.

    回覆刪除
  7. 哈!蕃茄煮蛋─我都好鍾意,但梗係覺得媽咪煮得好食o的!

    回覆刪除
  8. 咁你媽媽一定好叻定啦!!!

    回覆刪除