星期三, 5月 09, 2007

子曦流鼻血

前天070507,子曦半夜流鼻血,我還不知道,

他亦沒有反應,只是睡着而用手仔抺,

天亮後,他亦醒了,見到他面仔花花,手仔有血跡,

原來流過鼻我都不知道,還比塊鏡他自己看看,同他講你流鼻血呀!!!

他還笑笑咁,我件袗,牀單,都有血跡,

昨天,在奶奶到,還未食飯,他玩玩下,就走過來同我講,流鼻血,

果真...............

他好定,因為他知到是流鼻血,

回到家中,他又流多一次,不過都只是數分鐘,立刻拿書看看,

小朋友流鼻血是什麼原因,原來,小朋友是好容易就流鼻血,

如果玩得,食得,睡得,而又不持續流,亦好快停的話,就不用擔心,

自己都要留意下先,因這两天都流了三次了.



8 則留言:

  1. 你好﹐打個招呼先﹗有空來這個 blog 交流一下好嗎﹖ www.mysleepingforest.com

    回覆刪除
  2. 小魚 多謝你介紹呀!!!!

    回覆刪除
  3. ※※※PUCCA※※※2007年5月10日 上午9:24:00

    我有個表弟,細個時都試過咁樣,無端端流但鼻血,但好快停,佢大大吓就無事,唔使咁擔心

    回覆刪除
  4. 我細個都成日流鼻血架 果時醫生話我鼻膜太薄好易流鼻血 我搭飛機LAND時我都會流架...

    回覆刪除
  5. 我個囡細時都有留鼻血,最慘一早返學仲著埋校服先留,留到成套校服都是....但大大吓就無事,依家輪到個仔都間唔中留,但就無家姐敢犀利,所以妳唔駛咁擔心,最緊要加留意佢留嘅量多唔多  

    回覆刪除
  6. 前日都有一班有2個學校流鼻血

    回覆刪除
  7. 各位: shah  / FUNPUCCA  / Mm&Jj / cream / 蠍 多謝關心呀!!!現在無事了,已經沒有再流了.

    回覆刪除