星期六, 5月 12, 2007

母子情心 同病相連

頭先在教會,一時不留情,

被櫃筒夾到右手大母子,痛到入心呀!!!

還瘀了,

真係感受到子曦被椅子撞瘀成隻腳趾甲個種痛係點,

現在還忍忍作痛呀!!!!


13 則留言:

  1. aiya 一家好痛!!!!

    回覆刪除
  2. 真係好痛o架....我都試過, 我都感受到你同你個仔仔o既痛呀....!!

    回覆刪除
  3. o! 小心點...睇到都感受到痛!

    回覆刪除
  4. 哎喲!腳趾,手趾己經儲齊一組,不會再有事啦,

    回覆刪除
  5. 好鐘意你果幅bb腳仔相呀, so cute

    回覆刪除
  6. Mm&Jj   今日還忍忍作痛呀!!還瘀血散開了. GRACE   係呀!!!囝囝退甲,就到我瘀甲.........


    Lilian    我返觀塘國語浸信會嫁,講國語呢......不過我唔係好叻,可以講唔係好識.
     
    小豆苗   係呀!!係一對呀!!不過囝囝係腳趾公,媽媽係手趾公...........
     


    1號        當初見到囝囝,都只是眼睛的痛,現在自己親身經歷,真係知道咩叫心痛.
     
      布冧仔 多謝你呀!!不過唔係我的作品,是在綱上找到的.
     

    回覆刪除
  7. 我2個星期前比人咬了一大口 瘀了一大片 今日仲痛 我同佢老婆講佢仲當無事 不知幾嬲...

    回覆刪除
  8. 點解比個男人咬呀!!!還瘀了,咁咪好痛,痛死人啦!!!!點解他老婆當無事嫁,可能他成日都係咁啦!!!

    回覆刪除
  9. 咦! 我都係東九龍人喎!

    回覆刪除
  10. 係响到返工或住响呢到呀!!

    回覆刪除
  11. 我住同返工都係o係東九龍呀~你都係住東九龍?

    回覆刪除
  12. 返工係觀煻(唔知係咪東九龍),但住就响西貢.

    回覆刪除