星期一, 5月 07, 2007

子曦的腳趾甲終放脫了

脫甲日期03/05/07,這天,他在奶奶家玩,不小心耍到,

就係咁就脫了,還流了好多血,子曦見到就不轉扭計,

還沒有食飯添,哭成淚人
,這天我返學,沒有立即安慰,回到家中,

他已經平服了好多,但一見到自己的腳趾,就收起來,不想給人見到,

諗着他睡了

,想同他搽藥膏,但他好像知道,一動他的腳,

就好自然收起來...........
所以第二日才同他搽.

當然,這两將相都影得好辛苦了,因他都不想呀!!!


 


16 則留言:

  1. 咁可憐呀~~~睇到都痛

    回覆刪除
  2. 嘩,真係傷得好利害喎!子曦係點樣整傷架?我見到有3分1指甲冇咗,係咪夾親?因為我之前無名指因為比隻門好大力咁夾親,即刻爆曬微絲血管,仲腫咗.之後我隻指甲自動脫咗,同時間新既指甲已經生緊出呢,到依家完全睇唔出係換過指甲.雖然我唔知子曦係點整親,但係應該好快好!叫子曦唔好咁唔開心啦!!

    回覆刪除
  3. ※※※PUCCA※※※2007年5月7日 下午11:39:00

    一定好痛la

    回覆刪除
  4. 各位: 大楷B媽媽 / 小生 / 薯媽 / FUNPUCCA / 炭炭媽 多謝你們的關心呀!!!真係好好好心痛呀!!!連我自己都唔想見到,一見到個心都離一離,其實早前子曦被將椅撞到的,都有8成腳趾甲黑了,還紅腫發炎,要食擴生素,現在因慢慢退甲,所以一不小心就會脫出,亦因為還有少少接着肉,所以撞到而脫甲就會流血,現在脫了,因已有1/3新腳甲生出,現在好一點了,但有時問子曦,你的黑腳趾呢?他都會好自然收起及不想人見到架.

    回覆刪除
  5. aiya 一定好痛喇 心痛心痛 !!!

    回覆刪除
  6. 都幾架............. 現在見到張相都好痛呀!!!!

    回覆刪除
  7. iyaaaaaaaaa so hurt mannnnnn

    回覆刪除
  8. 嘩~好痛呀!十指已痛歸心.....何況是腳趾呢

    回覆刪除
  9. 嘩!睇見都痛呀 有無睇醫生呀

    回覆刪除
  10. 隻脚仔好白,等好番記得影多幾張!

    回覆刪除
  11.  

    Sukiyummy
    cream / 1號   係呀!!!!好痛呀!!!痛死人啦!!!!

    Cynthia 之前瘀傷及發炎時已經看了醫生了,現在脫腳趾甲才做作咁.
    Raymond 哈....哈.....他成個人仔都好白架,會呀!!好返一定比你哋看呀!!!
     

    回覆刪除
  12. 真係呀!!!好多時他都玩到欠控呀!!

    回覆刪除