星期一, 5月 07, 2007

布甸模/啫喱模

昨天,與ICY行街預備買做蛋糕材料,偶意入了日本X,

發現多了這款布甸模,真係好開心,

因早前在CITYSUPER見到两個都要賣成$40,但這裡6個都係$18.9,

但每盒只係一種色,我同ICY每人買了一套,

交換顏色,所以大家都有两種不同顏色了.

 


10 則留言:

  1.  等我一陣又去行下先 我都搵緊呢d模呀

    回覆刪除
  2. 新嘢呢....新嘢呢.....快D買啦!!!起低呀!!!!

    回覆刪除
  3. 呢個唔錯喎..整啫喱布甸一流..我鐘意佢有個蓋..夠哂方便.. ..等我都去買番套先..

    回覆刪除
  4. 還有個底可開的,放便脫模呀!!!

    回覆刪除
  5. 我買左喇 仲買左2盒添呀

    回覆刪除
  6. 買咗两套,做好多呀!!!不過真係好底呀!!!

    回覆刪除
  7. 我曾經在太古永x見到都有得賣,都係六個一套,還一套有六色的,但要$28.X,貴成$10.

    回覆刪除
  8. YY CAKE 你等下我的出品喇 不過買完有人話唔LIKE食PUDDING =.= 果個係我姐姐 我諗住整比佢食添 哈哈

    回覆刪除
  9. Mm&Jj   唔緊要,一定有人欣賞嫁,整啫哩或果凍都好呀!!你姐姐一定好喜歡的,你心情好返D味呀!!解決問題末呀!!!

    回覆刪除
  10. 以前我見過, 現在冇得買啦, 轉了款.

    回覆刪除