星期五, 5月 04, 2007

三餸任食

昨晚因放假,不用去奶奶處,又不想去街食飯,

所以就做了晚餐,真係幾耐無做飯呢????

我諗不計上星期日,都有一年多了,希望老公見諒,亦享受這餐啦!!!



5 則留言:

  1. 哈哈 真的好啱喎!我都是豉汁蒸鎗魚呀...肉餅前一天食咗

    回覆刪除
  2. 係呀!!!老公最喜歡豉汁蒸鎗魚呀!!! 肉餅係因為做了豆漿,有D豆渣不浪費,所以用來做肉餅.

    回覆刪除
  3. 嘩~成年都無煮飯 咁又真係幾耐WOR....多D煮喇 ^.^

    回覆刪除
  4. 我冇煮飯仲耐過你, 應該有8~9年, 而家係老公煮比我食, 咁樣講真係覺得好對佢唔住添 你呢餐飯啱晒我, 我樣樣都鍾意食

    回覆刪除
  5. Mm&Jj   係呀!!!因放工就去奶奶到食,順便接子曦回家嗎!!!!自從囝囝出世,日日晨早帶囝囝去奶奶到,放工又接回,星期六日又想放假.........咁咪無煮飯囉,不過好的日子好快過去,囝囝返學就要自己做飯了.   大楷B媽媽   你真比我幸福好多,老公不會做,沒有煮飯就落街食,但其實好多野都食過了,又不想子曦成日食街外東西,唯有開始有時間就煮飯啦!!!

    回覆刪除