星期三, 5月 02, 2007

又開學了!!!!

放了一天假,回到公司,看看日曆,

嘩!!!!!今日要返學呀!!!差些忘記了,

幸好寫了在日曆處,如果唔係一定忘記返學了!!!!

次這個課程為期两個月,"人際關係與溝通藝術"..............我真係要學,

其實是課程必選科目呀!!!


7 則留言:

  1. 好奇想問下讀緊咩課程 ?

    回覆刪除
  2. 妳呢個小妹妹好叻呀 又返工...又返學...又整蛋糕....好犀利呀! 佩服.....佩服..... 我個囡有妳咁勤力就好咯

    回覆刪除
  3. 我都曾經又要返工又要返學的日子 真係幾辛苦 成個人好似小左好多自己的時間咁!! 你要努力呀

    回覆刪除
  4. Hi~~你好 剛剛睇到你嘅回應 班蘭葉喺泰國  OR 印尼鋪頭就有得買架喇!!!

    回覆刪除
  5.   小豆苗   我讀緊.............信徒神學教育部晉升文憑課程中的一課"人際關係與溝通藝術",之前已經讀完两課了,是新約概論及舊約概論呀!!!!!!唔知明唔明呢????? cream   多謝你的讚賞呀!!!其實我都唔細了,除咗你講,我還有一個就來两歲的倒蛋子曦呀!!! Mm&Jj   多謝你呀!!!!我會努力啦!!!因這個文憑課程要讀两年,定期两個月修一課,科與科之間都會休息幾個星期的. ♥阿愛♥    多謝你入來回應我呀!!!我見到你將相都諗到係泰國或印尼店,因我教會好多印尼華僑,她們有時都會做一些點心,都好似有班蘭葉包着的,下次一定要嘗試下你的甜點呀!!!

    回覆刪除
  6. 原來妳仲要湊埋囝囝tim吖!仲可以整敢多食物....真係佩服...佩服....

    回覆刪除
  7. cream    哈....哈......你還叫我小妹妹,真係開心呀!!!前天,新同學你問我幾歲,她問我係咪2字頭喎!!! 其實我個樣都好似小妹妹架.

    回覆刪除