星期三, 5月 02, 2007

馬卡龍/低熱量水果蛋糕甜點/人氣蛋糕技術教本

昨天,到香港區開全港教會大會,下午沒有留下工作坊,

本來想與老公及嘉明哥看spider-man,走到太古而沒有票買了,

嘉明哥亦走了,我同老公由太古坐叮叮去灣仔,

雖然坐了好耐,但都好耐無這樣了,好像走回拍拖時期呀!!!

到了灣你,諗着買迷利玩具,但想買的款式卻沒有了,

行行下去到天地圖書,走去行行,足足用了個多少時看書,

真係好耐無咁舒服,沒有子曦在身邊的倒蛋,亦沒有時間的限制,

可以細細選舉愛的書籍,就係咁,

偶然發現這本書,唔係太貴,

亦好想買回家細閱,因這本書不只介紹點做成功的馬卡龍,

而且還有其他不同口味,不同款式的,

本來我第一次嘗試過做,亦失敗了,心諗這極甜的馬卡龍,我都站時不會再做了,

但見到這內頁,原來真係可以好多變化的,好,用$50,買了回家.

亦看到這本書,沒有看內頁是不會買的,

原來這書是介紹雪紡蛋糕的做法,

亦有其他低熱量水果蛋糕,諗了一會,

唔...........$69,決定買了,

因這書講的水果味雪紡蛋糕真係好迷人呀!!!

一定要跟着做一次呢!

這書卻是包着的,沒有看過內頁就買了,是全書最貴的,$117,

但因為這本書的相片非常靚,所以就買了下來,其中看到有做馬卡龍的甜點呀!!!



6 則留言:

  1. 哇哇...又買到好書....好羨慕啊... 我呢邊無台灣既書賣....港版書都無.....國內果D好鬼老土架..!

    回覆刪除
  2. ※※※PUCCA※※※2007年5月3日 上午9:09:00

    EE...我上星期都去過天地圖書(尖沙咀),但見唔到呢幾本書

    回覆刪除
  3. 好正呀 !!! 我好想買呀!!! 喺灣仔邊樹呀 ??? Thank you~~

    回覆刪除
  4. Bottle   香港書及台灣書真係好多,日本書都有,重好靚添,不過唔係好懂得看呀!!! FUNPUCCA   灣仔天地我都是第一次去,真係比其他書店多好多類型的書,有d我都第一次見咋. ♥阿愛♥   灣仔莊士頓道,修頓球埸對面,電車路個面,地庫的,好大,你得去看看呀!!!!

    回覆刪除
  5. 原來香港都有得買馬卡龍本書, 我仲訂番來. http://hk.myblog.yahoo.com/julipang/article?mid=1191  

    回覆刪除
  6. 唔係間間有,我都係去過呢間見過一次,其他書店係無架.

    回覆刪除