星期六, 4月 14, 2007

子曦要它同瞓的新書

縈縈買了這本書給子曦,子曦一見到已經好興奮,不停返閱,

連眼瞓的時間都忘記了,

不停叫媽媽...媽媽...媽媽...,目的是要我介紹書中的車輛名稱,

他最愛車車及波波,而這本書就以車為主,

因太夜了,要他睡了,入了房間後,想睡,但又不太熟睡,

亦全部燈都已經關上,但子曦突然起身,要到客廳處,還叫拉我起身,

一齊到客廳,見他四處望,原來是要找這本書,我說要瞓啦!!!

他就好不捨得的樣子,我就同他講,帶書去瞓啦!!!

他好高興就拿了書入房,還要書書瞓在他底下,

真係好好笑,好天真,就係咁,快快入睡了.

但第二天,他奇怪咁,見到一頁有两條魚飛出來(昨天已見過),

當時他都好想撕它們下來,我講NO..NO,

但第二天,在我無看管下就撕了下來,當時我就同子曦講,

書書好唔開心,而家媽媽唔會比你看啦,他就大聲哭起來..............





2 則留言: