星期六, 4月 14, 2007

Q潤超戚風蛋糕(雪紡蛋糕)

上次行街去了書店發現這本書,那時都好想買,但因這本書比效舊,

亦沒有新的,所以沒有買,

但昨天放工去到書店行行,給我發現有貨,就是這樣買回了家,

這本書介紹好多味道的雪紡蛋糕,亦教你點樣做一個好Q潤而且鬆軟的雪紡蛋糕,

因本身自己從來沒有做過,今次見到,所以今次好有興趣想做一次,

但亦沒有這個雪紡焙模,今天會到用品店行行了,可能會大有收穫.



20 則留言:

  1. ................. 很好啦.........

    回覆刪除
  2. 係呀!!!!! 不過要做過先知d味道點呀!!!

    回覆刪除
  3. 請問,可以係邊度買到呢本書?

    回覆刪除
  4. 我在觀塘amp三樓的書店買的,但曾經在九龍灣德福二期地下個間商x,我嘗試過跟隨這本食譜做過,真係好Q潤,入口即溶呀!!!

    回覆刪除
  5. 我想我沒有太多機會再到香港~ 不過我真係好中意雪芳蛋糕... 自己經常亂改食譜來做...口感同味道都唔錯(自我感覺呱)... 哈哈哈哈

    回覆刪除
  6. 其實我想問一個問題架,唔知道書上有無介紹到 就係,有無方法解決到雪芳蛋糕攤凍後...個底會好濕既問題... (中空糢,焗時既面,倒轉後的底) THX

    回覆刪除
  7.   Bottle    其實這是台灣出的書,點解不再到香港呀!!!你在那裡生活呢????(8掛下) 濕的問題,會是否你未熟透呀!!!或是出爐後沒有返轉放,因這本書是無講呢個問題,但跟足食譜做就一定焙出來會無濕的.我幫你問下人先................ 你看我的熱情果雪紡蛋糕的食譜,雖然烤焦了,但都好成功的.

    回覆刪除
  8. 我係廣州人 我以前男朋友係香港人,所以以前經常到HK...而架...無LU 吾係未熟...係個面....好多人都有呢個問題.... 熱既時候係唔會濕架....但凍左之后就開始癡"love love"

    回覆刪除
  9. 原來係咁,其實好多廣州男士都好好呀!!!有好多都是鑽石王老唔. 係唔係放得太耐於空氣中呢???吸了濕氣,所以最好冷了就要用密實盒收好及放入雪箱,可保留4-5天,我都係咁,第二日食都無這個問題喎!!!!

    回覆刪除
  10. 廣州真係好多鑽石黃老5.. 不過其實要認識呢D人...就要向果個層次既人靠攏 最近我經常跟住我表姐認識新朋友...拒D朋友拒係果D黃老5...其實年紀唔大....基本上都係25-28左右 有車有樓自己有公司或者穩定職業咁... 不過,無合適的...

    回覆刪除
  11. 一凍就馬上入盒? 我通常都會入袋...等我嘗試下呢個方法先... THX

    回覆刪除
  12. 如果有機會去認識就不要錯失呀!!! 應該係咁了,放入盒內一定安全D!!!

    回覆刪除
  13. 呢D野好講眼緣既~ 我之前整俾爸爸個生日蛋糕,無用任何野裝,就放入雪櫃...(個隔專門放蛋糕,乜都無) 第二日食,唔濕...不過我覺得實左...=.=...又唔會太實既...又好少煙UN咁..哈哈哈哈...果隔零度的~ 其實個蛋糕吾係成個濕,就係面濕

    回覆刪除
  14. 其實放响雪箱多數都唔濕,因雪箱會抽濕的,但如果想放耐d,就一定要加盒啦!!! 另外,是否你凍了立刻放入雪箱呀!!!如果係就應該唔會濕,但放在室內無加盒而放得太耐,就一定會濕. 如果你响雪箱拿出,要先放上一至二小時,等蛋糕回室溫才食先會軟身.

    回覆刪除
  15. 我都買了,郵费好贵呢,但未試做任何一款,因為書中都是加了乾,鮮果,等不同口味,我想做原味(不加任何果漿,乾,鮮果等) 如果省略了這材料(重量由40,50g-80,90g不等) 會不會影響整個份量的配合,又或者需要在某材料增加?還未找到答案,所以未敢試做!

    回覆刪除
  16. 我比個原味食譜比你呀!!!

    回覆刪除
  17. 好呀!唔該嗮先窩,我比较喜歡掌握倒個基本,才進一步學花色。

    回覆刪除
  18. sorry!!!一時忘記幫你找食譜添,你等我呀!!!

    回覆刪除
  19. 原味食譜收到啦,好多謝你窩!我會比心機做架!

    回覆刪除
  20. 唔便客氣,內裡有好多其他款,你可慢慢做呀!!!記住話我知喎!!!

    回覆刪除