星期五, 4月 13, 2007

高尚免費食譜


成日行citysuper,但從來沒有留意過有免費食譜可供自由取閱,昨天行街去開尖沙咀citysuper,就見到近門口的架上,多款意法日,甜點的食譜,真係非常開心,拿個不停,就係咁,將全部的食譜拿回家了.


這本雜誌在收錢處可取,書上印上HK$12,原本想買,因教做Cake,後來諗着家中都有好多,買少一本都可以.誰知,老公在尖沙咀工作,見到這本書,他想拿給我,就係咁,他去買東西的時候拿了一本給我,我問他,不用比錢嗎???他講,唔清楚,上面寫上take me home,所以拿了就走了.我當時都有見到是咁寫,但亦同樣見到HK$12,所以無買.

我同老公講,不如你行開,問返他們要不要比錢買,如果他們講不用就安心些,如果要就比返錢人嗎!!!!!到現在,我都不清楚要不要比錢呀!!!但其實內裡多數都是店內商品宣傳,都有教日常智慧的,好像一本free雜誌多點,如果要比錢,我都會諗諗會不會買.但內容都好實際,因可知道他賣的用品點用及什麼東東.


 


5 則留言:

  1. ※※※PUCCA※※※2007年4月13日 下午3:58:00

    ee...咁正 ! 我搵日放工都要去city's super行吓先

    回覆刪除
  2. 係呀!!!我都知道無幾耐.

    回覆刪除
  3. 係呀!我次次見親都係咁攞呀攞,好開心o架!但係一次都未試過跟住嚟整,因為實在太忙冇時間,真係好想搵番o的自己時間,輕輕鬆鬆咁整吓嘢食,咁就最開心!

    回覆刪除
  4. 羊羊, 我都係拿來看看,如果可以用其他用品代替,因d食譜用的用品好似一定要做citysuper買. 我都未做過呀!!!我成日都心思思想做好多食物,但囝囝成人倒蛋,要他瞓了才可開工,但又要在他未醒前完工,如果唔係就好煩,通常只有1.5-2小時時間,所以做出來的賣相都比預期唔好呀!!!

    回覆刪除