星期五, 4月 13, 2007

鬆一zone

香港都有優質按摩,而且只是$50(30 分鐘).

某日同朋友傾談,她去過這裡做按摩,回來講十分舒服,而且價錢唔貴,

叫她比個電話我預約了,昨天就約了12:30-1:30做两part,頭肩頸,以按,壓,推,拉的手法刺激穴位,因本身自己成日都肩頭肌肉緊張及疼痛,
叫老公按都係無效,所以昨天一開始按的時候,那位學員講我真係好疲倦,而且某部份好像有點按傷了,有條根腫了,當時諗,可能是老公太大力了,那位學員話,同我集中按肩部份,第一位學員按完,到第二位按第二part,因我預約了两part,要轉人,第二位學員好大力,比起第一位的力度有如三倍,真的有點痛,可叫她細力點,但就好舒服,到按頭及頸,都唔錯,有點不足就是按完頭的部份後,可能血氣運行,頭部會出油分,所以頭髮就好像蠟次次,最後我忍唔住去了洗頭及修髮.

 ##  點解我提的是學員,原來是僱員再培訓局同(保健通)服務計劃合辦,比一些有心投入社會工作,而實習的地方,所以都值得支持的,而且本月可做滿五part,就有free一次,還可與朋友一齊,我會再去的.

 

 

 


 


沒有留言:

發佈留言