星期二, 4月 10, 2007

咖啡冰淇淋(附食譜)

復活節長假又一新作,咖啡雪糕,真的好容易做,亦好滑,好有咖啡味,比起外出買的還要好食,以後唔需要買啦!!!!自己新手做都得呀!!!!


##心得##這食譜會比效甜,所以建議可將糖份減少!!!!


                  這個食譜的製作過程用了生蛋黃!!!!


                  .



材料:4-5人份


即溶咖啡粉-----3湯匙


咖啡利口酒-----1湯匙,我用了bill'y咖啡酒(如沒有可改用熱水)


溫水------------1湯匙


糖漿:


砂糖-----------80g(如果不想太甜,可用60g,如用即溶3合1咖啡粉,因有糖份,可再減5g)


水-------------120g


蛋黃-----------3個


忌廉-----------150g


裝飾:


忌廉-----------適量


砂糖-----------適量


肉桂粉---------適量



先製作咖啡液,將即溶3合1咖啡粉加入咖啡利口酒及水攪拌充分溶解,備用.



1.製作糖漿:將砂糖,水,放入鍋裡開細火煮溶,而且避免攪拌,直接煮到濃縮為1/2量,熄火,但保持熱度,盡快使用.



2.另一容器放入蛋黃,墊着60-70   oC的溫水中,然後一面慢慢滴入1的糖漿,一面打發.



3.加完糖漿,繼續墊著溫水打發起,蛋有微溫後,拿掉墊著的溫水後打到舀起會慢慢像緞帶一般流下來之濃稠狀.使用手提電動攪拌器時,容易在蛋液還未涼之前就完成全打發,所以最好墊著溫水攪拌為宜.




4.冷卻之後,加進準備好的咖啡液,使用膠刮或打蛋器充分攪拌到顏色混合均匀.


5.另一個容器放入忌廉,墊著冰水打發到8分程度.


6.把5的一口氣倒入4的容器中,迅速混合到完全融合.



7.倒入玻璃容器,覆蓋保鮮紙或加蓋放入冰格凝固.標準是3小時.


裝飾:忌廉加砂糖打發到七分,再擺放在凝固的冰淇淋上面,並撒上肉桂粉.







7 則留言:

  1. 我很佩服整甜品既人架, 因為我真係無心機既人, 奈何老公愛甜品...唯有跟你好好學啦, 日後多多謝教!^0^

    回覆刪除
  2. 你唔使咁客氣,我都係初哥,全部都係响書學的,無去學過,所以好多奇怪問題,有時都唔係好明,唯有看多d書啦!!!! 其實有時我都入日本網看一d做cake的工具,日本d工具真係好靚,但我去旅行時又見唔到,不如你都學做呀!!!有時有d都唔難架. 你心情好返d未呀!!!唔好為著一d唔明白你的人廢神,天使一定係愛美麗的事架.

    回覆刪除
  3. 請問要唔要每30分鐘用打蛋器加強入空氣?? thanks~

    回覆刪除
  4. 這種做法是不用的,真係好滑嫁. 正.

    回覆刪除
  5. hey...想問吓 3. 係用溫水定凍水墊住打,定係先用溫水後用凍水??
    thanks^^整雪糕好似好吸引哦
    [版主回覆07/16/2008 09:52:00]是用溫水,或熱水(但要不停打着,免蛋熟晒),
    這個都幾好味,但不同做法,而家看返都感到做得唔好呀!!!

    回覆刪除
  6.  咁用km010 製雪糕方便D , 還是以上程序 方便? 
    [版主回覆05/13/2009 09:36:00]唔一定要用km,只要雪糕機都好方便,以上是沒有雪糕機都能做到呀!!但煩d.

    回覆刪除
  7. 我都有同樣疑問: [3. 在蛋液還未 冰涼 之前就完成全打發 , 所以最好 墊著凍水 攪拌為宜 .] ---> 我有D疑惑!
    [版主回覆06/01/2009 15:54:00]食譜真係n年前,而家見到問題所在,所以修改少許....哈....sorry.
    還未多謝你的提問呀!!

    回覆刪除