星期一, 4月 16, 2007

有機葵花籽油

因家中的橄欖油已經用完了,昨天走到田乃山有機店看看有沒有橄欖油,

卻發現好多款,不只是橄欖油,還有葡萄油葵花籽油,

因我從來沒有見過或知道有葡萄油,

我就買下老闆,原來葡萄好有營養,幫助細胞活躍,通血管,

但原來有粉瘤的人士是不能食用,因太好營養,會令到細胞活躍,連癌細胞都一樣,

另問開橄欖油,因橄欖油是不能加油,只可用作冷盤食用,

加熱就會破壞本身的營養,咁葵花籽油呢,最平和,

冷熱都可以,又健康又是有機,亦是當中最平的,$55有750ml,

而本身想用來做雪紡蛋糕的,所以就選舉了這款新油了.

(對我家庭來講都是第一次用的)



4 則留言:

  1. YY Cake,請問妳講個間田乃山有機店係邊到o架?謝謝~~~

    回覆刪除
  2. 係將軍澳廣場,將軍澳地鉄A出口對面.

    回覆刪除
  3. 好近我呀,等我快d去買返支先,多謝你慷慨分享呀~~~

    回覆刪除
  4. 但唔知重有無,都好多年前,但佢有其它油都好好的.

    回覆刪除