星期二, 4月 17, 2007

Macarons馬卡龍(仍需努力)

昨日看了亞B及MC的blog,見到這美麗而細緻的小圓餅,

材料簡單,所以就回家試試做,過程順利,

但當用唧袋時及放在耐熱氈時,可能太滑,令到一唧就化開,

做唔到個個一樣尺寸及圓型,當焙時亦沒有出現花邊型態,

唔知出現什麼問題呢?但口感就好好,入口好脆,內心又好軟,

但一接觸就會脆而破爛,但味道就比較甜,我已減少用糖的份量了.

謝謝提供食譜:  亞B http://hk.myblog.yahoo.com/bea-desserts/profile

                            MC  http://hk.myblog.yahoo.com/mc_kitchen/article?mid=433&prev=447&next=422               

杏仁粉:50g

粟粉: 6g (如果整可可味,就可以改為6g可可粉,我覺得valrhona都唔多夠黑,可以用cocoa barry牌子,聽講會好出色)

糖粉:76g(我不想太甜,所以用了60g)--原來是不能減糖,減糖係做唔到的.

(將以上粉類過篩備用)

蛋白:46g(隔夜蛋) 不需要都可以。

糖: 46g(我不想太甜,所以用了40g)---原來是不能減糖,減糖係做唔到的.

將蛋白打至起泡加入糖之後打成忌廉狀

之後就可以將過左篩既粉類加入,拌勻。

再將糊用唧袋在牛油紙上唧成圓型大概2cm直徑一個,之後就可以預熱焗爐 180度。 (我焗爐本身有預熱製,所以我唔知幾耐,大概應該係8分鐘左右)

預熱完後,就可以入爐,最低一層,即時降至150度先焗10分鐘,係將近10分鐘時,大裙邊會出現,此時就可以再降溫至120度焗至外脆內軟, 5分鐘後再降至110度再焗5分鐘可以出爐啦~ 立即用凍水在牛油紙底下掃幾下,就容易d甩個macaron出黎啦~

記住:每個爐既爐溫不同,你地自己要調較一下啊~







9 則留言:

  1. hi, 想找出高高的Macaron的緣由, Please click Angel's Blog  , 有詳盡的報告  加油ar~~   

    回覆刪除
  2. 多謝你呀!!!原來做到好的馬卡龍是要努力,花時間才可做到好的成品,我會努力架.

    回覆刪除
  3. 都唔係太差喎﹗ 只係欠條裙﹗

    回覆刪除
  4. 我第一次整都係咁架, 比心機, 我覺得你只係爐溫未能掌握.

    回覆刪除
  5. MC   多謝您提供 Angel's Blog  的經驗比我知呀!!!真係穫益良多. Angel 你真過奬,實物真係唔靚,一d變化都無呀!!!真係要向你多多學習呀!!! 亞B  哈....哈....我都唔敢,第一次會好像你哋咁叻,不過你地真係好叻,越簡單的,就越難掌握呀!!!

    回覆刪除
  6. ※※※PUCCA※※※2007年4月18日 下午12:42:00

    我都有諗過整呢隻餅,但怕自己無技巧,浪費食物

    回覆刪除
  7. Cynthia  都好味,但我哋食會感到好甜,但小朋友就話好好食,還食到唔停添.
    FUNPUCCA   做呀!!!!雖然個樣唔係好靚,但還可以食的,一點都唔浪費架.

    回覆刪除
  8. 我想問妳最後搵吳搵到原因點解個 macaron 會無裙著兼爛面?我整出黎d macaron 完全同上圖一樣。我轉咗幾個食譜,結果都一樣......好氣餒
    [版主回覆06/28/2013 10:47:20]GOOD...加油呀!
    [Miss Ho Ho回覆06/25/2013 12:31:31]吳該哂呀!
    我之前去咗上堂,而家整到啦!
    原來係爐溫問題,我而家同個爐friend 咗啦~~~
    [版主回覆06/15/2013 15:25:06]哈....呢個食譜好耐啦!!
    http://apieceofcake.com.hk/
    看看呢度幫唔幫到你.

    回覆刪除