星期一, 8月 06, 2007

與Cindy在《龍門客棧》互相慶祝生日


020807這天,相約了Cindy飲茶,互相預祝我倆生日,Cindy3號生日,而我是4號生日;本來我想方便她而去她家附近飲茶,又可到她家坐坐,但Cindy又想到我家附近的$10店買點東西,所以最終都係到我家附近飲茶及到我家坐坐,我們相約到地鐵站等,再到《龍門客棧》飲茶比試,哈Cindy想飲茶。

大家沒有時間限制下飲茶傾計真係一件樂事呀!

Cindy亦約了朋友3時飲下午茶,我亦太遲食早餐,

所以我們便只食了四款點心。

飲完茶後,當然要去$10店走走,這是來這邊的其中的一個目的。Cindy買咗好多嘢呀!我亦買了一個烝籠放個蛋糕,是Cindy的主意呀!一來可環保再用,二來都幾有特色呀!還教我第日做了曲奇可放在內面,送給朋友,靚之餘又有特色呀!Cindy你真有計呀!

最後當然交換禮物啦!

我就送了一隻大碟給Cindy,亦有一盒餅乾是送給天皇作下午茶飲咖啡之用的,(禮物我亦與Cindy一樣,沒有影相留念,想知就去Cindy看看啦!)我亦預備了一個Cindy好喜歡的古曲朱古力蛋糕。

Cindy就送給我一份好有用的密實袋,亦是用來放曲奇送比人的,e……咁我咪自己無囉!將生日禮物送比人……。亦有一個超有趣的生日氣球,是要用力打它,便內裡的物質混合而令它吹起,好有趣喎!

亦有一份她一早已經買了,而沒有送出的,是一個蠟燭台,


燭台的話說,亦是她的心聲,這是 神的安排呀!


11 則留言:

  1. 我有個好朋友跟我一樣同年同月同日出世, 多數每年都一齊慶祝, 好開心架

    回覆刪除
  2. 唔巧意思呀 , 早幾日著o左草呀 現送上遲來的生日祝福 祝 YY Cake : 生日快樂, 身體健康, 仔仔同老公都聽教聽話

    回覆刪除
  3.   ChrisLin 幾特別喎!! 我站時未有呀!!!

    回覆刪除

  4. GG 著草去邊呀!!!等我去拿你回來呀媽....

    回覆刪除
  5. 用蒸籠裝蛋糕真係好idea呀, 值得參考!!

    回覆刪除
  6. 你地生日近成咁,以後可以一齊慶祝。

    回覆刪除

  7. Angel 係呀!!都有這個打算呀!!!不過人家唔知會唔會SO我呢????

    回覆刪除
  8. 龍門客棧, 是否The Edge 那一間呀?我去過食3次dinner, 一次比一次差,所以冇幫親好耐啦,點心就未食過,OK嗎? 用蒸籠裝蛋糕, 好有創意喎!

    回覆刪除
  9.   Vv 唔係呀!!

    d嘢都幾好食呀!!!

    回覆刪除
  10. 首先更正你,中西日FUSION菜係我整架! 另外你個朱古力蛋糕好好味,只不過苦D仲得!

    回覆刪除
  11. Cindy

    原來係你呀!!你真係好勁喎!!
    下次朱古力重手d先....

    回覆刪除