星期二, 8月 07, 2007

8月生日大晒冷地點路線圖


百樂酒店


各位出席的您;


柏琪堯堯(from傻媽)FUNPUCCA 何師奶

♡♡Katherine♡♡  、  sweet Irene、  (Cindy) Mui家姐 (6:00-6:30PM)

各位留意

Mui家姐 :因為你,我同FUNPUCCA 會在餐廳坐定定等你呀

如果有blog友想見Mui家姐 就要在些時間出現先得啦!

又來又唔來!她又來啦!


因相約尖沙咀人多會比效煩,所以決定會各自去餐廳,為方便大家,亦好多謝FUNPUCCA 為我們預備了路線圖及指引,希望大家都識得去啦!

另原來這間餐廳沒有預先訂位,要訂位就要四人訂一磅蛋糕,8人就2磅啦,所以又要煩到FUNPUCCA 先到逹取位置了。

MAP 2: MTR B2出口--沿著黑線步行 紅色格仔(圍着)是CHARLIE BROWN CAFE 位置

B1 / B2出口 > 過對面馬路(會見到M記同KFC) > 向著尖東方向步行 > 經過一個紅綠燈 > 再去前行 (沿途會見到東方紅 ,萬寧)便會見到CHARLIE BROWN CAFE的門口


25 則留言:

  1. 咦~係呢~ 點解有幾個失踪人口o既?{Mui家姐 、
    爆炸魔女(係個仔改)、cream}

    回覆刪除
  2. 哈...各人都有特發事呀!!! 她們都好想來架,無奈唔得呀!! 看看她們自己上來解釋下啦!!!

    回覆刪除
  3. 麻煩 YY CAKE和FUNPUCCA呀,我哋星期四見丫!Thank you!

    回覆刪除
  4. 希望你地玩得開心d!8月大哂生日快樂!

    回覆刪除
  5. 我都希望大家玩得開心啲,下次攪早餐聚會丫(唔使揍仔的日子~),我實到架~~

    回覆刪除
  6. 我都想參加埋一份呢!

    回覆刪除
  7. 我都 希望你地成班8月大哂既人玩得開心d 啦

    回覆刪除
  8. 好期待星期四晚可見到妳哋

    回覆刪除
  9. 你攪 function 真係好 pro. 

    回覆刪除
  10. ※※※PUCCA※※※2007年8月8日 上午9:25:00

    我最快6:10-6:15到可以去到 , 而大應該枱會係上左榴梯之後ge左手邊 , 好期待明晚的見面 , 好緊張唷

    回覆刪除
  11. 希望妳哋玩得好 開心,暢所欲言 ,真情流露!好期待 下次嘅Breakfast or Lunch 約會呀!

    回覆刪除
  12. 你地玩得開心D~ 玩埋我個份啦~ 希望下次再搞聚會我唔先返工啦~ 再次祝8月大哂o既各位生日快樂~

    回覆刪除
  13. 唔好意思~搞到個回應用咗咁大個位~ YY Cake~假如覺得阻住可以delete咗佢~sorry~

    回覆刪除
  14. Sorry呀,因為我要上課所以不能出席呢。希望你們食得美味、傾得暢快、玩得盡興啦。 下次我一定要再預埋我呀。

    回覆刪除
  15. 多謝你同FUNPUCCA專登等我呀。   聽日見啦。

    回覆刪除
  16.   陳小姐 唔介意,重好可愛添....好鐘意呀!!!

    回覆刪除
  17. 各位, 明天見啦!!! 好開心,好興奮,好緊張,好想見到您哋呀!!!

    回覆刪除
  18. Thanks YY Cake , 明天見 !

    回覆刪除
  19. sorry呀!因晚上要陪阿囝去聽講座所以不能出席,希望您哋暢所欲言、玩得開心、食得美味..... 下次一定要再預埋我吖

    回覆刪除
  20. YY, 我今晚可早D到, 因下午放假, 今晚見啦...

    回覆刪除
  21. 今晚好開心又食又傾,又有好多禮物收,多謝晒

    回覆刪除