星期五, 8月 10, 2007

8月生日大晒冷聚會篇

好開心今日相餐的時間到了,相約Cindy一齊6時到逹餐廳,嘩!原來這間餐廳真係好吸引呀!不但地方好大,還有不同位置及裝飾設計,任我們選擇,我哋第一時間唔係看食咩,而是當然要為大家選定一個效好的位置,坐下時,不是叫嘢食,是四維影相呀!靚到不得了呀!

不到6時半,大家都一個一個的出現,每一個都有打電話比我報到呀!幸好有我的電話聯絡,如果唔係……有家就要主動出招相認了,好開心,7時內大家都到逹,只欠何師奶,因她要等老公回家看着小朋友才能出門,我們唯有不停講,不停交換禮物,互相認識大家而等何師奶啦!不到1個鐘,大家已經好好傾,好愉快,好投契啦!還要交換電話作日後聯絡添,大家放心,我做好電話表一定比你哋架!

Mui家姐亦在6時左右到逹,都有幾位BLOG友都能與她見面,因她要返學,所以她放下禮物,坐了一會,6時40分就走了,希望日後都能與她長時間相聚啦!

最唔開心就係見唔到 堯堯(from傻媽) ,因她的囝囝有突發事不能出席,不過我都預留「藍莓蜂密果醬」比你架!

我哋等了何師奶來到時,就開始叫嘢食,d食物都過得去呀!食完晚餐,當然要留肚食cake ,因它的cake真係好吸引呀!

大家看不看到我們手上的紙袋呀!係問餐廳取架!咁靚,點可以唔取返個呀!


 

一窩風……一班靚女去咗邊,

留下最貴重的物件都唔理……咪就係呢度的蛋糕囉!走晒去選購呀!


我們由6時開始,傾計、食飯、交換禮物,不經不覺已經是10時了,快樂不知時日過,要回家了,真的好不捨得而走了,大家!下次一定要再約出來傾餐飽呀!

而大家的禮物都別出心才,如果大家想知,就要留意下一個分享啦!

 

 




















 


36 則留言:

  1. ※※※PUCCA※※※2007年8月10日 上午11:43:00

    HAHAHA .......大合照充滿神秘感 ,尋晚好開心,我原來影左70幾張相,kakaka

    回覆刪除
  2. 嘩﹗玩得好開心呀﹗YY Cake你攪得好成功呀﹗

    回覆刪除
  3. 見到你地成班人由唔識變好傾, 好羨慕呀 ~ 估唔到bloggers可以成為朋友 ~ 好野

    回覆刪除
  4. YY Cake , 昨晚真係好開心 ! 可以與妳們分享及"傾計" 真係好好 ! 下次再約出來

    回覆刪除
  5. 真係一個好好的聚會呀!! 甜品真係好吸引呀!! 個個都好好吃咁!!! 我又要試下!!

    回覆刪除
  6. Cindy終於有dd精神蒲頭啦  ! 好開心既生日 party呀!用紙袋好攪笑呀!

    回覆刪除
  7. 好多謝YY攪e個聚會,我琴日都好開心

    回覆刪除
  8. 好開心喎!下次預埋我

    回覆刪除
  9. 見您哋個個都咁開心.....下次我要要出來 不過要留番個大d嘅位俾我坐先得喎 因您哋個個都好fit,我就....好fat

    回覆刪除
  10. 哈哈~ 唔好意樹,遲咗蒲頭,我家老爺已經趕到隻 咁番嚟睇囡,哈哈~如果下次再攪聚會,你哋都係食住等好D YY Cake 雖然我未買麵包,但已經忍受唔住你o個樽包裝精美o既藍莓honey喇,我已經用盡我九牛二虎之力,打開咗個樽(超級咁實,係咪用機封蓋o家~wakakakaaaa ) 我齌食咗半茶匙,超級yummy~呀,Thanks!

    回覆刪除
  11. 你地好開心wor....  請問間餐廳係邊樹架?

    回覆刪除
  12. 好開心咁喎 ~ 真好~

    回覆刪除
  13. 好高興大家可以見面呀~呢次8月生日大哂聚會好成功呀!多謝你盒果醬,等我消滅咗我自己整果盒,就開埋嚟試。 係咪好鍾意我送俾你既生日禮物呢?我唔捨得架,你要快啲用佢嚟整既食呀!期待 ing~

    回覆刪除
  14. 好開心喎, 下次聚會我都希望有機會參加呀! 妳地張大合照真係好神秘!!!

    回覆刪除
  15. 呢個charlie brown cafe真係好靚,我都好想去~~呢個聚會真係既開心又有意義呀~下次我又要參加

    回覆刪除
  16. 呢間餐廳想試好耐喇 唔知點解到而家都未去喎

    回覆刪除
  17. 多謝你的安排。d食物好靚喎,一定好好食啦。希望下次可以有長d時間同大家相聚啦。 另外,可否email合照給我?Thank you.  

    回覆刪除
  18. 嘩~ 真係羨慕呀~~ 無論間cafe ,蛋糕同埋blog 友,都令人咁期待呀~~

    回覆刪除
  19. 好開心的8月大晒生日會呀 不過我係隻雙魚呢

    回覆刪除
  20. 想知邊個係你先~ 你哋好開心啫~~食到飽哂肥哂啦

    回覆刪除
  21. 真係好開心啊........雖然我黎唔到...不過睇到你地開心我都好開心... 我好想知邊個係你..同何師奶啊........ 呢個cafe都幾多野食bor....... 下次gathering一定要預埋我呀......不過我好邪架呢....

    回覆刪除
  22. 我都好想嚟, 但最終都係唔得....

    回覆刪除
  23. 見到你地既gathering好開心呀..  

    回覆刪除
  24. 嘩嘩嘩!樣樣都咁正, 真係好開心呀~~ 妳哋! 最吸引都係妳哋班靚女,究竟邊個打邊個呢?

    回覆刪除
  25. 你地個聚會好似好正wo...

    回覆刪除
  26. 集體回應:
    FUNPUCCA 你好勁呀!!咁多張.....神秘感...係呀!!好多人都想知我哋係咩樣呀!!
     


    Angel 邊樹係呀!!其實你個次試食都好成功架.
     


    ChrisLin 其實我哋在blog都已經認識啦!!只是出來見下面咁姐.
     
    sweet Irene 好呀!!!其實你好詩文呀!!
     
    Mm&Jj 呢間幾好架,傾幾耐都無人會趕你,d嘢食就過得去啦!!
     
    Cindy 下次你一定要出現架,張大合照好有趣呀!!
     

    Cindy 其實我都好開心架,又再次見到你.
     

    曲奇小欣子 好呀!!好開心你都想出來呀!!
     


    cream 留返两個位比你都得呀!!!我哋都坐咗两個位架,你見唔到之嗎??
     
    何師奶 哈哈....便唔便咁用力呀!!想食當然要出返d力先有得食架啦!!!我係用真空入樽架嗎????
     
    Little Bridge / 為食史路比 响金馬倫道呀!!你看返之前的post有地址及地圖架啦!!
     


    小悅 係喎!!!!
     
    柏琪 多謝你呀!!真係勁鐘意呀!!估唔到你都係果醬高手喎!!下次要嘗試你d出品先...你份心意令到我好頭痛呀!!! 到你生日都唔知點算呀!!!
     


    飄零燕 / 為食mui   好呀預你一份呀!!不過你要留意下我地d post先喎!!!
     
    Mui家姐 你比個email給我呀!!!e比你呀!!
     
    poonpoon 係呀!!估唔到各樣都好配合呀!!
     

    GG 可能當中都有人同你一樣架...因為唔係全部都係8月生日架.
     
    ♡♡Katherine♡♡ 你想要邊幾張呀!!合照,蛋糕?????

     
    ♥阿愛♥ 呢張合照都好吸引喎!!你估下邊個係我........貼士...長頭髮....
     
    小琪 咁容易認......好近你個两個咪係囉,邪....我唔信架,我會為你禱告定先架....
     
    MoMo 唔緊要,一定有機會架.
    雪雪兔 本來都想打比你來唔來架.....
     
    小齊 我 相信只有出席的才知邊個打個呀!!!
     
    mydoggieshop老闆娘 係呀!!!
     
     
     

    回覆刪除
  27. 餐廳裡面其她人客見到你地齊齊做紙袋人影相, 場面一定好好笑

    回覆刪除
  28. YY Cake : 首先多謝你的果醬,雖然末到手不過一定好正。今次來唔到,希望下次有機會再約出來。我本來都整咗冬甩,不過送晒入我個肚啦 下次再整過比你

    回覆刪除
  29. 我想要有我個樣既合照同埋紙袋神秘照
    thank you~~

    回覆刪除
  30. ♡♡Katherine♡♡
    請收呀!!
    大合照
    紙袋人呀!!
    共6張呀!!!

    回覆刪除
  31. 哈! 呢間cafe 艾都有去過呢...雖則不是Snoopy 粉絲, 但一去也無妨... 上樓梯都有Snoopy 公仔擺設...又可以不斷影相...無人鬧....勁好呢....

    回覆刪除
  32. 做咩咁神秘..唔俾人睇下大家既真面目呀?

    回覆刪除

  33. Aquarius 我哋又唔係靚女,所以都係唔好睇啦!!!

    回覆刪除

  34. 謝斐の道 我都係咁話呀!!!

    回覆刪除
  35. 見你地咁開心~我未能參與有d唔開心添~為咗開心返d~前兩日去咗呢間野飲野~感受吓你地o既開心先~

    回覆刪除
  36. 陳小姐 你好可愛呀!! 為要找回我哋的回憶,突登去呢間餐廳,咁你開心返d味呀!! 不如下次我哋再出來,都去返呢間餐廳呀!!不過你都要出來喎!!

    回覆刪除