星期六, 8月 11, 2007

8月生日大晒冷禮物篇


開心一浪接一浪,雖然是叫做「8月生日大晒冷」,但生日的blog友唔係太多,只有3位是8月生日,一個是mui家姐、一個是柏琪、一個就是我啦!其他都是特意出來聚聚的,亦因這個原因,都無再念是生日會了,但各人都好有心,預備了許多禮物來作見面禮。

而我亦無諗過會收到生日禮物的,第一份是mui家姐,係一支pinkey hand cream及一個聖經坐卡,亦有一張是她親自做的金句卡,可能mui家姐知道我成日要用呀!我冬天時,雙手成日都好乾架,你真係好醒呀下!而金句卡真係好有意思,她知道我為主而全時間事奉呀!可以放在公司時時提醒自己呀!

而柏琪就送了一份生日大禮給我呀!係一個「狗骨型的silicone焙盆」,真係好靚、好可愛呀!不過如果做出來的蛋糕送比人,人家可能誤會以為我話她是狗狗呀!呀!不如下次做個生日蛋糕給柏琪呀!哈……哈……。還有一個用微波爐做薯片、蔬菜的盒呀!上次有blog介紹過在日本有得賣,我都心思思,今次竟然柏琪送了一個比我,而且是她割愛先送給我的,而她亦訂了一個呀!真係好開心呀!

 


FUNPUCCA就因為腳傷未能開爐,而持別買左「皇后蛋糕」給我們,好好食呀!她可能知道我哋明日都要食早餐啦!一人一件,多數晒呀!

sweet Irene 亦同我一樣,造了果醬,但她好有心思,做不同的味道,有芒果熱情果果醬、藍莓香蕪果醬、桃駁梨果醬、士多啤梨玫瑰果醬,任君選擇,樣樣都好有心思呀!而我就是桃駁梨果醬,我都好喜歡架!真係好香呀!

 

何師奶是煮餸高手,她當然不會咁簡單啦!送上「香港橄欖菜」,當初我們估來估去都唔知係咩,後來她話用來煮四季豆,會在餐廳成日見到的,最終都係因cindy估到呀!因我真係未聽過,亦未食過呀!不過何奶師真好,她在blog都介紹返點樣煮這道菜呀!下次一定要嘗試下先!

cindy就買了re-ment迷你玩意,這些迷你玩意係cindy第一次見,我話,你買開就會愛上它,而她亦話,可能會再買返呢款全套呀!因我已有這款了,所以我沒有選擇,留返比你呀!cindy,你日後可以瘋狂過我都未定呀!哈……哈……原來柏琪都係re-ment迷呀!都係被我blog的背景所吸引了,先愛上她呀!好嘢!第日可以互相多個話題了。其實這晚我哋傾re-ment都傾左好耐呀!

真係十分開心的一天,收到生日禮物、見面禮之餘,亦認識一班新的朋友呀!

 

 

 


 



 

 






14 則留言:

  1. YY:見你生日咁開心,都好"鄧"你開心呀! 好羡慕你哋!可以出嚟一齊傾餐飽!今次我有事唔嚟得你生日會,下次如果有聚會,一定會抽時間參加o既!Don't forget me!!!

    回覆刪除
  2. 生日快樂快樂快樂快樂快樂快樂! 收到實用禮物就最開心... 因為即係買禮物的人有下過一翻心思!

    回覆刪除
  3. YY cake: 我嚟唔到真係覺得好可惜呀,但我有密切留意你地嘅情況架,你幾再攪gathering呀?我又要出嚟呀........

    回覆刪除
  4. 真係收到好多禮物 最重要係岩自己心水

    回覆刪除
  5. 嘩~~~收到個個D禮品都咁有心思, 妳一定好開心! 其實收禮物係開心, 但收到一D咁有心思既禮物係人都會特別開心!

    回覆刪除
  6. 嘩 !你個朋友識整咁多果醬既, 勁呀

    回覆刪除
  7. 柏琪失踪兩日又蒲頭喇! 係咪好鍾意呢?我都估唔到你都睇中咗呢個薯片模。呢兩份禮份,我本身都好鍾意架,正所謂已所不欲,勿施於人。我梗係將自己心愛既送俾你啦~ 期待你既生日蛋糕呀~

    回覆刪除
  8. 我對個個模好有興趣......

    回覆刪除
  9. 微波爐做薯片、蔬菜的盒,薯片下次可唔可以請我食? or 去你屋企玩呀!

    回覆刪除
  10. Cindy 幾時都得啦!!你都知道點去囉,你帶d嘢來我家按我門鐘就有人門口比你架啦!!!

    回覆刪除
  11. 自製薯片器!我訂唔到呀~~~激氣

    回覆刪除
  12.   Amy 好似响朝日到有得訂喎!!
     

    回覆刪除
  13. 柏琪 唔好意思呀!!忙到無時間約你食飯添...你個蛋糕遲D得唔得呀!!

    回覆刪除
  14. 第一百隻羊 未多謝你添... 因原來唔知未回應呢度呀!! 下次有聚會一定叫你呀!!你都要出現喎!!!

    回覆刪除