星期一, 8月 06, 2007

小聚會 大收穫

 

這天都是最特別的一天,第一次與一班blog友出來,是一班呀!是Angel相約了12位的blog友出來試食她親手做的曲奇而見面,真係一呼百應呀!第一次她的試食party無機會參加,第二次就有幸是其中一位,相約在Pacific coffer shop會面,但自己已經比預期遲了小小啦!還去錯了Starbucks Coffee添,返回Pacific coffer shop時已經是傍晚630了,到逹後四處找,見到一班靚女在傾計,那刻不知是不是她們,但見到枱上已放滿一袋袋好靚的包裝,主動問下她們啦,我講:我來拿曲奇架,真係呀!第一句竟然咁講嘢!自己都覺得唔係幾好意思呀!最重要當然要介紹自己先啦!坐下時,我因太趕而成身熱騰騰,還拿着把扇响到搖,而她們已經傾了一斷時間了,而且還有2blog友已經走了,不能送上我為她們預備的日本南瓜芝士條☆,幸好有姑姑幫我轉送給另一位呀!

不如大家介紹自己一下,終於見到little four啦!好有親切感呀!

因是她教我做banner架!想不到她原來幾……靚女喎!

當然不少得主辦人Angel

另外還有



little four MoMo 雪雪兔 (www.wretch.cc/blog/ssnowrabbit) 添!

可惜我無緣份與愛蛋糕怪怪MC 見面呀!

而我最喜出望愛的,除了Angel的曲奇外,還收到她為我預備的生日禮物呀!

這份是今年生日的第一份生日禮物呀!真係好開心。

而且在曲奇裡面,Angel好有心思的放咗一份小小禮物及貼紙,

還有一張名片卡,寫上她的聯絡電話(個個都有架)

這表示她不介意日後可聯絡她呀,她真好大方呀!

Angel以後我會成日搵你架!哈……哈……

而亦收到雪雪兔 (www.wretch.cc/blog/ssnowrabbit)

由老遠馬逹加斯加公幹時帶來的香蘭子條呀!

好有心思的用牛油紙包着,還有美麗的絲帶添。

還有MoMo 買了些懷舊零食給我們,我拿了两份回家,

子曦已經選中了牙仔糖啦!還叫我開…開…開,

所以影相時,個包裝已經無咗了!

我一早就講過,為這天放了半天假,今次一定要傾餐飽先,

雖然一個又一個因事而走先,後來minicorgie亦走了,

但還有AngelMO MO、雪雪兔和我作戰到底,到接近晚上9時少離開呀!

最大收穫是認識一班好BLOG友呀!

她日要多多聯絡了!





 


沒有留言:

發佈留言