星期六, 8月 04, 2007

平淡而開心的生日



一早,與老公將子曦放到奶奶家,後到又一城想看戲《五星級大鼠》,但因暑假,所以沒有票了,所以就在又一城食個午餐,雖然沒有特別的安排,但坐在《Delifrance》的餐廳,在天然光下食這個午餐真係舒服,好有放假的感覺呀!

食完午餐後行過流冰場,見到麥兜一家出現在流冰場內,

還唱歌跳舞,好像為我慶祝生日呀!好特別呀!

後來走到沙田又再行街買東西,但原來是買嘢比子曦多過自己呀!亦預備8月生日大晒冷聚會而選講禮物,到下午茶時間,又到了《博多》食了個下午茶呀!

最後亦是行街,而晚餐就到了《菓一道健康餐廳》食了個好健康的晚餐,

後來回奶奶到接回子曦回家了。

雖然平淡,但同你的至愛一齊,身體健健康康,囝囝愉快開心,

什麼節目,什麼食物都變得不重要了。

感謝 神給了我一個好開平淡的生日呀!謝謝天父!


18 則留言:

  1. 淨係同老公去街咋?囝囝呢?

    回覆刪除
  2. 哈...哈... 你真細心呀!!!! 做咗人阿媽...咁無良心都得....放咗响奶奶到囉.....

    回覆刪除
  3. 嘩............ 咁你第時唔好怪阿仔唔陪你慶生日喎!

    回覆刪除
  4. 生日最緊要係妳開心又快樂!

    回覆刪除
  5. 遲來的happy birthday

    回覆刪除
  6. belated Happy Birthday!! 

    回覆刪除
  7. 最緊要同屋企人一齊, 食咩到開心啦

    回覆刪除
  8. 豬小姐 豬生唔係你呀!!!咁我咪同你豬生係街坊?????

    回覆刪除
  9. 係呀!! 我呢排都成日去架!! 所以見到個張相真係好鬼親切!! 哈哈... 婚後我地就係街坊了!! 子曦幾多歲啊? 好似幾獨立咁喎... 大人仔咁.

    回覆刪除
  10. 豬小姐 2歲2個幾月呀!! 你幾時好日呀!!!

    回覆刪除
  11. YY:見到第一幅相,又驚又喜呀!原來你同我honey係隔居o黎o架! 可能我哋已經見過面添呀!

    回覆刪除
  12. 一時開心得濟,打錯字,係 "鄰居" 先啱!

    回覆刪除
  13.  

    綠蛙 多謝你呀!!!

    回覆刪除

  14. 第一百隻羊 唔係掛......
    你應該成日過來喎!!!
    幾時搵日食個TEA呀!!!

    回覆刪除
  15. 都好喎!我搵次嚟之前約你吖!好緊張呀!

    回覆刪除