星期五, 8月 03, 2007

8月生日大晒冷鐵定篇

圖片是在網上尋找亦為原創者所有,若誤觸版權,請通知移除。

各位:


其實我都好想大家都能出席

但又不是個個blog友都就到時間


因日子將近都要決定日期了

我大擔為您們決定以下日子

日期:09/8(四)晚上

時間:晚上7:00(訂位)

地址: Charlie Brown Cafe (查理布朗咖啡專門店)

地址 : 尖沙咀金馬倫道58-60號國鈀大廈地下及1樓
電話 : 2366-6315
菜式 : 西式

FUNPUCCA 介紹的:呢間我去過一次閒日唔多人坐位幾舒服食物有意粉,三文治,沙律約10款蛋糕

yy cale我諗坐得舒食物ok都可以啦

食評:http://www.openrice.com/big5/sr2.htm?shopid=16427


出席名單有您:


柏琪 、、堯堯(from傻媽)FUNPUCCA Mui家姐何師奶

爆炸魔女(係個仔改)cream♡♡Katherine♡♡  、  sweet Irene、  (Cindy)



 

如有blog友都想來都可繼續報名架

各位

你們不如留下電話比我方便聯絡呀

你們可用私人留言(不要公開)

我收到後致電比你哋聯絡及落實呀!!!

16 則留言:

  1. 終於定到一日喇,呵呵~~

    回覆刪除
  2. FUNPUCCA  要唔要打去book位先呀!!!

    回覆刪除
  3. ※※※PUCCA※※※2007年8月3日 下午2:38:00

    但我地人多,我諗BOOK位會穩陣D

    回覆刪除


  4. Hallelujah @YY Cake :o個日冇問題,我要唔要留個電話俾你呀??同埋呢.....我要點樣預備小禮物俾其他人好呢,你教吓我先啦!!!我好緊張呀!!

    回覆刪除
  5. 唔好意思呀~我果日要返夜班~黎唔到呀~

    回覆刪除
  6. hello YY cake, 我咪就係minicorgie囉~~~  呵呵呵!

    回覆刪除
  7. YY Cake, 好高興認識到你呢..

    回覆刪除
  8. 係喎,確定出嚟既朋友係咪要留電話,方便到時聯絡呢?

    回覆刪除
  9. 今晚曲奇試食會我早走了,見唔到你呀,真可惜

    回覆刪除
  10. YY Cake, 洗唔洗幫手打電話去book位呀?

    回覆刪除
  11. 我都想黎~~可惜第二日有大食會要準備食物呀><

    回覆刪除
  12. 我路過的...你好~~見到你地咁真係幾開心.... o個度o既蛋糕真係幾好食... 因為我成日都去.... 睇我個icon就知....因為都係charlie brown cafe入面整o既咖啡...

    回覆刪除
  13. 請預埋我一份, 我都要參加...Thanks

    回覆刪除
  14.   爆炸魔女(係個仔改) 真係唔緊要喎!!!明架啦!!囝囝係重要架嗎!!!!
    收到你的電話啦!!!有時間約你呀!!!

    回覆刪除
  15. Mui家姐 你要返學緊要D,重係門訓添...唔好走堂呀!!! 你這個時間應該未有人到呀!! 我哋約了七時呀!!! 唔好咁趕啦!!!

    回覆刪除
  16. 唔記得話你知, 我農曆生日係6月26日, 即係新曆8月8日. 我都算8月生日, 哈哈

    回覆刪除