星期五, 8月 03, 2007

~~為您而做~~☆古典朱古力蛋糕 Classic Chocolate Gateau ☆


一早都想約你慶祝生日,因你同我的生日都係相差一天,算是特別的日子,但見你身體需要休息,亦因你太多的聚會了,所以遲遲未約,但見你又精神些,不如就下你,去你家附近好了,只是想給你一點心意。但後來我們都能相餐幾小時。


這個蛋糕是特別為您而做的,知你最喜歡朱古力,而某天看到Angel做了這個蛋糕,我諗一定合你心意了,所以跟來做一次,但當然無Angel的靚,亦沒有收腰,點解呢?今天見到Angel,一定要問問她呀!



溫馨提示


1. 蛋白加入小許鹽,會更容易打起泡。


2. 焗好後,如果用竹籤插入蛋糕會有小許蛋糕碎留在竹籤上;如果沒有蛋糕碎留在竹籤上即表示焗得過乾了。


3. 蛋糕完成後,灑上防潮糖霜。


 


☆古典朱古力蛋糕 Classic Chocolate Gateau ☆


 


食 譜:   size: 6


朱古力55%             5g


牛油                        54g


麵粉                        4g


可可粉                    21g


蛋白                        125g


蛋黃                        35g


砂糖                        45g


                           小許


 


步驟:


1.      先將焗爐預熱170c


2.      餅模掃牛油及灑上麵粉;


3.      可可粉 & 麵粉過篩;


4.      隔水座溶朱古力 牛油;


5.      將蛋黃撥勻;


6.      將蛋黃加入朱古力牛油溶液內拌勻;


7.      蛋白加鹽打起泡,再分2-3次加入砂糖打至企身;


8.      6小許朱古力糊加入7fold in後;


9.      再篩入朱古力麵粉,用Fold in手法拌勻;


10.  再加入餘有的朱古力糊用Fold in手法拌勻,小心蛋白泡泡流走,


11.  放入餅模內;


12.  170c 40分鐘。


 











8 則留言:

  1. 你個朱古力蛋糕好吸引!!一定好好味  

    回覆刪除
  2. 好令丫 ~ 睇見都好想食喇~

    回覆刪除
  3. 整得好好呀!!!! 可惜我家的人唔食朱古力蛋糕 想整都唔得 唉唉唉!!!

    回覆刪除
  4. 個朱古力蛋糕好靚呀! 我都想自己試下整添!

    回覆刪除
  5. 很感謝你的蛋糕! 仲乜唔post埋蒸籠中既fusion output呀?遲一點先嗎?

    回覆刪除
  6. 仲有,有無用我送俾係氣球仔呀?我唔記得用呀!

    回覆刪除

  7. Cindy
    我無時間出呀!!
    今日放下午...
    要做晒D嘢先走得...
    我重有好多POST都未出呀!!!
    我會今日用呀!!打開咗影張相放响POST到.....
    你現在用啦....

    回覆刪除
  8. 好耐無入嚟喇,多咗好多作品喎!朱古力都係我最愛,你呢個賣相好吸引,好似好濃朱古力味! 其實上星期六我都去咗朋友屋企整餅,但當然冇你整得咁靚,不過都好好玩,我會多啲上嚟偷師o架喇!

    回覆刪除