星期一, 7月 30, 2007

特價品!!!!

呢两日都不停行街,週六到了香港區置地Three sixty,想看看這間專賣有機產品的店呢?不算太大,但就又好多選舉,本來想買一支“香蘭子精華液”,但可能已無貨了,所以沒有選購已經走了,再去銅鑼灣city super看看賣蛋糕用品,看看有沒有“香蘭子精華液”,原來都有幾種選舉喎,由$110-185都有,當然質數有唔到,但我都沒有買到,因實在未用到,而且不知何種是最好或怎用呢?但就買到特價嘢!

以下是半價買到的“心型”焙杯呀!原本是$36一個,現在只是$18,亦發現有不是蛋糕用品有特價呀!大家不妨去看看呀!

亦買了上次用來做凍餅的天然果汁,好有果味,亦是天然,而且又健康,除了飲用外,做蛋糕凍餅亦好好味架。每包:$16.5,現在推廣價$15

昨天亦到九龍灣行街,當然首選是宜家傢俬,我想買一些玻璃透明杯,又比我發現好底好底的一套杯,6隻…………哈哈…只係……………$9.9咋!

 

另亦去到二期行下,成日都看的有機商店,因效早前都知道她是有三溫糖賣,今次特意想去買一包,這包有機三溫糖可用來做甜品蛋糕,因有blog友都有問到,三溫糖可在那裡賣到呢?原來係有,但不是度度都買到的,不過並不平喎!會員:$53,非會員:$65,原來做會員只需要買滿$200就可以做會員,買嘢平d呀!

又到Marks& Spencer 買些小食,亦被我發現有好多乾果,我買了這包葵花籽,可就咁食,亦可用來做蛋糕、曲奇呀!只係$18

 

今次呢篇嘢好似在賣特價品海報咁呀!哈…………….





28 則留言:

  1. 你買左咁多野 呀~~最鍾意個心型杯 好正呀

    回覆刪除
  2. 嘩~買左好多野呀 THREE SIXTY有平野汁 等我又去八下先得

    回覆刪除
  3. Hallelujah @YY Cake :你o個套玻璃杯我都買咗好耐呀,本來諗住買嚟飲芝華士架,但係咁耐支酒都仲未開.......上星期我都係City Super買咗包三溫糖呀,$26一包我都覺得好貴,你呢包有機嘅仲要double,我一定唔捨得呀....... 另外我想買支rum酒,一大支就$49,係烘焙店細細支就$20,你話我買邊支好呀??

    回覆刪除
  4.  

    爆炸魔女(係個仔改) 三溫糖咁平....幾大包呀!!我個包有1kg喎!!!
     
    rum看你用幾多啦!!我都會買食材店細細支個d,因真係用唔晒呀!!

    回覆刪除
  5. 我o個包都係1kg呀 ......咦,人地估緊係條問題呀,好鬼死難呀,但係好有趣!!!!

    回覆刪除
  6. 爆炸魔女(係個仔改) 都係1kg,咁底...我咪做咗 不過有無機架...比返小小安慰我都好呀!!

    回覆刪除
  7. 嘩, 你唔駛湊仔咩, 周街行

    回覆刪除
  8. Jenny Wong: 搭訕.....其實可以同阿仔一齊行街街架嘛,我都係咁.....而家我個仔比老公更了解我嘅喜好哩......

    回覆刪除

  9. Hallelujah @YY Cake :網友Angel有介紹過架,唔緊要啦,好快就用完一包糖架喇!....除了City Super,你都可以去Sogo買三溫糖架!!

    回覆刪除
  10. http://hk.myblog.yahoo.com/angel-home/article?mid=3082 爆炸魔女(係個仔改) 講開Angel她有個約會喎!!你去唔去呀!!!

    回覆刪除
  11. Hallelujah @YY Cake :佢個個約會我唔會去喇..... 你8月o個個我就好想去呀,但係我見到你地交換禮物,整得咁靚,我好自卑&冇信心呀.....但係你o個日一post出嚟,我o係屋企已經想報名同你慶祝生日喇!!!!

    回覆刪除
  12. 爆炸魔女(係個仔改) 你指係"8月大晒冷",你想同我慶祝 真係好感動呀!!!

    回覆刪除

  13. Hallelujah @YY Cake : 係呀,我真係想同你慶祝架.....你份生日禮物就一定冇問題啦,但係其他出嚟嘅網友交換禮物就諗到頭都大架!!

    回覆刪除
  14. Jenny Wong 週六就張囝囝放响奶奶度,同老公两個行街街,週日就一家人一齊行街街.

    回覆刪除
  15. 幸福小女人- Diana2007年7月30日 下午7:10:00

    個套宜傢杯我係杜拜呢邊都有買呀,, 又係超平架!!!

    回覆刪除
  16. 我都好想去shopping啊.. 可惜連行街的時間都無...都唔知道自己究竟忙乜.. 好想去IKEA行下..睇下有乜平野掃番黎...  

    回覆刪除
  17. 真係勁多收獲喎, 我都好鍾意行City Super架, 好多野食同外國貨, 但D野就一定貴, 一去到就好多野想買。

    回覆刪除
  18. ※※※PUCCA※※※2007年7月31日 上午9:13:00

    心型模半價,好平呀

    回覆刪除
  19. “心型”焙杯好靚呀

    回覆刪除
  20. 買左好多野wo....整多d野食出黎呀...

    回覆刪除
  21. crazy shopping ? you must enjoy it much la ~

    回覆刪除
  22. 幸福小女人 - Diana 杜拜都好平呀!!但離你家遠唔遠呀!!

    回覆刪除
  23.   Bottle 你現在忙着拍拖嗎??又要招呼他的家人嗎.....

    回覆刪除
  24. 香蘭子同香子蘭係咪一樣架?? ikea杯我都買咗呀! 想整3層mousse呀! (芒果+椰子),一定會好靚! 不過我仲未開封!

    回覆刪除
  25. 嘩....兩個心形杯抵呀!

    回覆刪除
  26. 呢次收穫真係好豐富wor~~

    回覆刪除
  27. 三溫糖係citysuper都有得買架
    [版主回覆01/19/2010 09:42:00]都係架啦!!!!你去找找...

    回覆刪除